يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۴۹۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۸     ۱۶ آذر ۱۳۹۰
چند فیلم سینمایی از جمله آثار علیرضا رئیسیان و مسعود جعفری‌جوزانی به دلیل آشفتگی دستمزدهای عوامل و به طور ویژه بازیگران تعطیل شد و امکان تولید نیافت.
خبرآنلاین: کمیته تولید اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران در تلاش است سقف و کف دستمزد عوامل پشت و مقابل دوربین را تعیین و به زودی اعلام کند.

در پی مسائلی که در مورد دستمزدهای بازیگران و گروهی از عوامل دوربین مطرح شده و تعطیلی دو پروژه سینمایی، کمیته تولید اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران شامل مهدی صباغ‌زاده، مرتضی شایسته، حبیب‌الله کاسه‌ساز، محسن علی‌اکبری، حبیب اسماعیلی، علی سرتیپی، پوران درخشنده و سیدجمال ساداتیان پس از بررسی دستمزدها سقف و کف و نوع تعیین آن را اعلام خواهند کرد.
 
حبیب کاوش، سخنگوی اتحادیه تهیه‌کنندگان در این زمینه به خبرآنلاین گفت: «چند فیلم سینمایی از جمله آثار علیرضا رئیسیان و مسعود جعفری‌جوزانی به دلیل آشفتگی دستمزدهای عوامل و به طور ویژه بازیگران تعطیل شد و امکان تولید نیافت.»
 
او ادامه داد: «کمیته تولید اتحادیه جلساتی را با موضوع تعیین دستمزدها تشکیل داده و ضمن بررسی تولید در سینمای ایران، رسانه‌های خارجی و سریال‌ها به عنوان مواردی که در بالا و پایین شدن دستمزدها تاثیر دارند درصدد هستند این آشفتگی را پایان دهند.»
 
سخنگوی اتحادیه تهیه‌کنندگان گفت: «این جلسات به نتایج موثری رسیده است و به زودی کف و سقف دستمزدها و نوع تعیین آن‌ها اعلام خواهد شد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها