کد خبر: ۲۹۵۵۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
اگر لوکاس سيلوا امشب مقابل دپورتيوو لاکرونيا به ميدان برود، به بيست و دومين برزيلي تاريخ رئال (بدون احتساب په په) بدل خواهد شد که براي اين تيم در يک بازي رسمي به ميدان رفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، "اگر فرصت میسر شود در مقابل دپورتیوو به لوکاس سیلوا میدان خواهم داد. او در شرایط بازی قرار دارد اما کروس و ایارا از ابتدا مقابل دپورتیوو بازی خواهند کرد." اینها گفته های کارلو آنچلوتی در نشست خبری بازی با دپورتیوو بودند که بصورت تلویحی اشاره کرد که سیلوا دقایقی مقابل دپورتیوو به میدان خواهد رفت. در صورتیکه رئال تا اواخر بازی، با اختلاف از دپور پیش باشد، باید منتظر حضور لوکاس سیلوا برای اولین بار با پیراهن رئال در یک بازی رسمی باشیم.

او 26 ژانویه به عنوان بازیکن رئال به هواداران معرفی شد و پس از انجام 32 تمرین، حالا آماده اولین حضورش در ترکیب رئال است. اولین بازیکن برزیلی که پیراهن رئال را به تن کرد، فرناندو جودیچلی 35 ساله بود که البته فقط یک بار در سال 1935 و در مقابل راسینگ کانتابره برای رئال به میدان رفت.

پس از این بازیکن، دی دی و کاناریو در دهه 50 به رئال پیوستند. دی دی یک سال و کاناریو سه سال برای رئال بازی کرده و البته افتخار قابل ذکری هم کسب نکردند.
در میان برزیلی های تاریخ رئال، روبرتو کارلوس با 527 بازی رکورددار است. کارلوس همچنین رکورددار بازی در میان بازیکنان خارجی رئال مادرید است. رونالدو نازاریو نیز با زدن 104 گل در 180 بازی، رکورددار گلزنی در میان برزیلی های باشگاه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها