کد خبر: ۲۹۵۷۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال همیشه و همه جا  پاسخگو است و همین سبب شده تا درباره مسائل پیرامونی فدراسیون فوتبال هیچ ابهامی وجود نداشته باشد.  کفاشیان در یک گفت‌وگوی تلگرافی ابتدا درباره تغییرات فدراسیون فوتبال صحبت کرد و درباره اینکه هنوز در سایت فیفا نام هادی آیت اللهی و مریم ایراندوست به‌عنوان نایب رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان قرار دارد عنوان کرد: «من باید اسلامیان را به مجمع معرفی کنم و او هم می‌بایست در مجمع رای بیاورد تا پس از آن بتوانم حضور او را به فیفا برای درج در سایت اعلام کنم. پس از این، امیرشقاقی را هم به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان به فیفا معرفی می‌کنیم.»

وی درباره اظهارنظر نمایندگان مجلس درباره معاونت فدراسیون فوتبال در جرم عدم بازگشت مهرداد پولادی به ایران گفت: «چرا فدراسیون باید شریک جرم پولادی باشد؟ ما بارها درباره پولادی حرف‌مان را زده‌ایم. او منتظر است قراردادش با تیم قطری تمام شود و پس از آن خودش به ایران برمی‌گردد. اگر بخواهد در حالی‌که قرارداد دارد به ایران بیاید، باید خسارت سنگینی بپردازد. موضوعی که درگذشته هم سابقه داشته است.»

ژاپن به دنبال قرارداد با کارلوس کی روش؟

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه فدراسیون ژاپن از کی روش به‌عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی این کشور یاد کرده است اظهار داشت:

این شایعات را رها کنید. تا زمانی که کروش با فدراسیون ایران قرارداد دارد، نمی‌تواند با جای دیگری مذاکره کند. اگر کروش می‌خواهد به ژاپن برود، باید اول تکلیف قراردادش را با ما روشن کند.

کفاشیان درباره نامه مهدی تاج به خود درباره بحث داوری‌های لیگ برتر گفت: «در حال بررسی موضوع هستیم. مسوول این موضوع کمیته داوران است که کار بررسی‌اش را آغاز کرده است. اگر مشکلی وجود داشته باشد آن را هر چه سریعتر رفع می‌کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها