کد خبر: ۲۹۵۸۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
بازيکن تيم فوتبال نفت تهران گفت: به شخصه اميدواري زيادي دارم که بتوانيم از پس الجيش قطر بربياييم و به مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا برويم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، کمال کامیابی‌نیا درباره شرایط نفت تهران پیش از دیدار با الجیش قطر در مرحله پلی‌آف لیگ برتر آسیا گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است و کادر فنی و بازیکنان با انگیزه زیادی آمادگی بازی روز سه‌شنبه هستند و همه تمرکزمان را روی این بازی گذاشتیم تا بتوانیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برویم و خوشبختانه بازیکن مصدوم و محروم هم نداریم.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه می‌خواهیم با حمایت هواداران یک بازی خوب مقابل تیم قطری انجام دهیم و امیدوارم هواداران استقلال و پرسپولیس هم به این بازی به چشم یک بازی ملی نگاه کنند و به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند چراکه این بازی یک بازی ملی است و روی پیراهن ما پرچم ایران درج خواهد شد و به همین دلیل می‌خواهیم همه به این بازی به چشم یک بازی ملی نگاه کنند.

کامیابی‌نیا درباره اینکه عده‌ای تیم نفت را برای رقابت‌های آسیایی کم‌تجربه می‌دانند خاطرنشان کرد: این حرف را قبول ندارم چراکه ما بازیکن با تجربه کم نداریم. غلامرضا رضایی، ایمان مبعلی و ... بازیکنانی هستند که سابقه ملی‌پوش بودن را در گذشته داشته‌اند و الان هم چند ملی‌پوش در تیم ملی داریم و به همین دلیل کسی نمی‌تواند بگوید تیم ما کم‌تجربه یا بی‌تجربه است.

وی خاطرنشان کرد: ما راه بازی با تیم‌های عربی را بلد هستیم و بازیکنانمان سابقه حضور مقابل این تیم‌ها را داشتند و باید با یک بازی خوب روز سه‌شنبه به مصاف حریفی برویم که بازیکنان چند میلیون دلاری دارد و از حالا روی این بازی تمرکز کرده‌ایم و همه فکر ما روی این مسئله است تا بتوانیم با حذف تیم قطری وارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شویم.

بازیکن نفت تهران درباره شناختش از الجیش اظهار داشت: فیلم بازی‌های این تیم را کادر فنی دیده و قطعا آنالیز الجیش در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد اما ما پیگیر اخبار این تیم بوده‌ایم و می‌دانیم که چند روز پیش لخویا که صدرنشین لیگ قطر است از الجیش شکست خورده اما با در اختیار گرفتن آنالیز این تیم قطعا با نقاط ضعف و قدرت حریف قطری بیشتر آشنا خواهیم شد.

کامیابی‌نیا در مورد اینکه چقدر امیدوار است نفت تهران بتواند از این مرحله صعود کند افزود: به شخصه امیدواری بسیار زیادی دارم که بتوانیم از این مرحله صعود کنیم چراکه برای حضور در این مرحله خیلی زحمت کشیدیم و سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما فکر می‌کنم اگر پیشکسوتان نامدار فوتبال همچون علی پروین، حسن روشن، علی کریمی، کریم باقری و ... به استادیوم بیایند بازیکنان ما انگیزه دو چندانی خواهند گرفت و با دلگرمی بیشتری بازی می‌کنند.

هافبک تیم نفت در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران فوتبال می‌خواهم فارغ از رنگ‌ها و برای حمایت از نفت ایران به ورزشگاه بیایند و خوشبختانه بازی هم در استادیوم آزادی انجام می‌شود و فکر می‌کنم رفت و آمد برای هواداران راحت‌تر است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها