کد خبر: ۲۹۵۸۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
لوئيس فان خال، سرمربي منچستريونايتد عنوان کرد که وين روني، بهترين مهاجم تيم اوست ولي او قصد دارد از روني به عنوان هافبک استفاده کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، رونی 8 گل در 23 حضورش برای یونایتد در طول فصل به ثمر رسانده ولی بر خلاف فصلهای پیش، او عقب تر از فان پرسی و فالکائو، به عنوان هافبک در تیمش ایفای نقش می‌کند. با این حال، سرمربی هلندی معتقد است که قدرت گلزنی رونی، از باقی مهاجمانش بالاتر است ولی قصد دارد همچنان از او به عنوان هافبک استفاده کند.

او گفت:" شاید رونی بهترین مهاجم تیمم باشد ولی از او به عنوان هافبک استفاده خواهم کرد زیرا باید ببینیم که کدام بازیکنانم بیشترین حضور و از خودگذشتگی را چه پست‌هایی خواهند داشت.در حالی که موافقم رونی به عنوان مهاجم بازیکن بهتری خواهد بود، اگر در خط حمله به او بازی دهم، در خط هافبک به مشکل برخواهیم خورد."

فان خال درباره بازی کردن رونی در خط حمله تیم ملی انگلیس گفت:" رونی شاید برای تیم ملی انگلیس تلاش بیشتری می‌کند وقتی که در خط حمله است. اگر سرمربی تیم ملی انگلیس بودم، او را در خط حمله بازی می‌دادم ولی این ترکیب و ساختار تیم است که تعیین می‌کند کدام بازیکن به درد کدام پست می‌خورد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها