کد خبر: ۲۹۶۶۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
آندره‌آ پيرلو، هافبک ميلان عنوان کرد که پس از فينال چمپيونزليگ سال 2005 در استانبول، قصد داشته از ميادين فوتبال خداحافظي کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، فینال استانبول بین میلان و لیورپول برگزار شد، جایی که میلان در نیمه ی اول 3-0 پیش افتاده بود ولی لیورپول در عرض 7 دقیقه موفق شد 3 گل به میلان بزند و بازی را به تساوی بکشاند. سپس در ضربات پنالتی با درخشش دودک، موفق شد قهرمان چمپیونزلیگ شود.

پیرلو در مصاحبه با ABC گفت:" آن شب متوجه شدم که سرنوشت در فوتبال می‌تواند چقدر عجیب باشد. نه فقط اینکه نتیجه 3-0 برده را در عرض 7 دقیقه با تساوی عوض کردیم، بلکه دودک موفق شد یک ضربه ی مرگبار را از آندری شوچنکو در محوطه 6 قدم با چشمانی بسته بگیرد. گاهی در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که نمی‌توان با آنها جنگید. بعد از بازی می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم. خوشبختانه، دو سال بعد موفق شدیم در آتن مقابل انها قرار بگیریم و آن چیزی که در استانبول مستحقش بودیم پس بگیریم. بردن دومین چمپیونزلیگم خیلی ویژه بود. بعضی می‌گفتند که توپ طلای سال 2007 کاکا متعلق به من بود ولی او آن را با تلاش خودش کسب کرد. این جایزه همیشه به بازیکنانی می‌رسد که خوب گل می‌زنند و تفاوت‌ها را رقم می‌زنند. کاکا در آن دوران آنطور بود و حالا رونالدو و مسی اینگونه اند. اگر ژاوی و اینیستا آن را کسب نکرده اند، پس من هم مستحقش نبوده ام."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها