کد خبر: ۲۹۷۱۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
گزارش تمرین آبی‌پوشان
کادر فني تيم فوتبال استقلال از حضور جاسم کرار در ديدار روز جمعه نااميد شدند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با گسترش‌فولاد تبریز در تهران و در کمپ زنده‌یاد حجازی از ساعت 15 و 30 دقیقه برگزار کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان یعقوب کریمی حضور نداشت و البته جاسم کرار و آرش برهانی که هر دو محروم هستند پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کردند. نکته قابل توجه اینجا بود که کادر فنی تیم استقلال پیگیر اعتراض به رای جاسم کرار بود ولی از این موضوع ناامید شده و در نهایت این هافبک عراقی تیمش را در سفر به تبریز همراهی نمی‌کند.

* قبل از شروع تمرین یکی از هواداران استقلال با خود جعبه شیرینی به محل آورد و آن را بین تماشاگران تقسیم کرد. نکته جالب اینجا بود که وی به میانه زمین رفت و از تعدادی بازیکنان استقلال امضا هم گرفت.

* مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت تیم استقلال امروز با چهره‌ای متفاوت در محل تمرین حاضر شد و با اعضای تیم استقلال خوش و بش کرد.

* در حالی که هنوز تمرین آبی‌پوشان آغاز نشده بود یکی از عکاسان باسابقه مطبوعات در محل تمرین حاضر شده و با کریم بوستانی خوش و بش کرد. مربی گلرهای استقلال در کنار طالب‌لو،‌گروسیان و فروزان عکس یادگاری هم گرفت.

* تمرینات امروز تیم استقلال بعد از گرم کردن بدن‌ها کمی متفاوت‌تر از روزهای گذشته بود. کادر فنی این تیم با تشکیل دادن یک ستون توسط خود بازیکنان از نفرات دیگر می‌خواستند که از بین آنها توپ را عبور دهند و اگر ضربه با خطا مواجه می‌شد بازیکنان برای آنها دست می‌زدند که این حرکت کمی عجیب بود.

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در تمرین این تیم حاضر بودند و آنها پیرامون دیدار شب گذشته چلسی و پاری‌سن‌ژرمن صحبت می‌کردند.

* هنگامی که تمرین تاکتیکی آبی‌پوشان برگزار می‌شد امیر قلعه‌نویی خودش در کارهای گروهی شرکت کرد و با بازیکنان تیمش پا به توپ شد.

*هنگامی که گلرهای استقلال مشغول تمرین بودند وحید طالب‌لو برای خروج از دروازه از محوطه جریمه بیرون آمد و کریم بوستانی را که حواسش به آن ضربه نبود نقش زمین کرد. طالب‌لو بلافاصله دست مربی‌اش را گرفت و او را از جای خود بلند کرد.

* آخرین آیتم تمرین امروز تیم استقلال ارسال از جناحین بود که بازیکنان در حضور قلعه‌نوی این برنامه‌ها را مرور کردند.

* در اواخر تمرین امروز سرمربی تیم استقلال از تماشاگران خواست تا 15 دقیقه پایانی تمرین بدون حضور آنها برگزار شود.

* حمید ملک‌احمدی و میرشاد ماجدی نفرات حاضر در تمرین امروز استقلال بودند.

طبق برنامه تیم فوتبال استقلال فردا ساعت 12 و 30 تهران را به مقصد تبریز ترک خواهد کرد و آبی‌پوشان بلافاصله پس از رسیدن به این شهر یک جلسه تمرینی را برگزار می‌کنند.

دیدار دو تیم استقلال و گسترش‌فولاد تبریر زوز جمعه در ورزشگاه اختصاصی تیم تبریزی برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها