کد خبر: ۲۹۷۷۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
حاتمي: قلعه‌نويي باعث شد نيم فصل دور از ليگ برتر باشم/
تسنيم/ مهاجم تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: امير قلعه‌نويي همانقدر که به من لطف داشت، نيم فصل باعث شد که دور از ليگ برتر باشم.
نسخه قابل چاپ
فرزاد حاتمي درباره پيروزي 3 بر يک ملوان انزلي مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازي 6 امتيازي را از تيم استخوان‌دار استقلال خوزستان برديم. امتياز دو تيم در جدول نزديک به هم بود و نياز داشتيم که اين ديدار را با پيروزي پشت سر بگذاريم.
وي افزود: گل‌هاي دقايق ابتدايي ما باعث شد که بازي در نيمه نخست يک طرفه به سود حريف باشد اما نيمه دوم بازي متعادلي بود که در يک موقعيت ضد حمله به گل سوم رسيديم. صاحب يک ضربه پنالتي هم شديم که آقا فيروز(کريمي) به من گفت که پنالتي را بزنم که متاسفانه نتوانستم تبديل به گل کنم. تاکنون 2 بار پشت ضربه پنالتي قرار گرفته‌ام که يک بار در بازي استقلال مقابل سپاهان از دست دادم و اين دومين پنالتي بود که گل نمي‌کردم. ظاهرا ديگر نبايد پنالتي بزنم و تصميم گرفته‌ام تا آخر عمر پنالتي نزنم.
مهاجم ملوان با اشاره به پيروزي‌هاي اخير اين تيم عنوان کرد: خوشحالم که ملوان از قعر جدول کمي فاصله گرفت اما نبايد دچار غرور شويم. بايد روندي را که در پيش گرفته‌ايم ادامه دهيم، چرا که ممکن است غرور ما را به بحران ببرد.
حاتمي که پس از پيوستن از مس کرمان به ملوان در 4 بازي اخير 3 گل به ثمر رسانده، در مورد بازگشتش به دوران اوج گفت: از ابتداي فصل پيشنهادات خيلي خوبي داشتم اما به خاطر امير قلعه‌نويي به تيمي نرفتم. قلعه‌نويي در مجموعه انقلاب به من گفت جايي نروم تا به استقلال بيايم اما چند روز مانده به پايان نقل‌وانتقالات به يک‌باره منصرف شد. از ذوب‌آهن و خيلي از تيم‌ها پيشنهاد داشتم و پول خوبي هم مي‌دادند ولي به خاطر قولي که به قلعه‌نويي داده بودم، به تيمي نرفتم.
وي ادامه داد: با توجه به اينکه تيم‌ها سهميه‌شان را پر کرده بودند، نتوانستم به تيمي بروم و راهي مس کرمان شدم. قلعه‌نويي باعث شد که نيم فصل دور از ليگ برتر باشم اما او مربي است و اختيار داشت که تصميم بگيرد. قلعه‌نويي به گردن من حق دارد و سال‌ها زحمت کشيد و حق معلمي بر گردن من دارد ولي نمي‌دانم چرا اين کار را کرد.
مهاجم ملوان خاطرنشان کرد: در سالي که نيم فصل دوم از فولادخوزستان به پرسپوليس رفتم، قلعه‌نويي به من گفت که رضايت‌نامه‌ام را بگيرم تا به استقلال برگردم ولي بعدها گفت فتح‌الله‌زاده از دست من ناراحت است. پس از آن به همراه مهدي رحمتي به نزد فتح‌الله‌زاده رفتيم که او اعلام کرد از دست من ناراحت نيست. منتظر بودم که بار ديگر با من صحبت کنند تا به استقلال بروم ولي خبري نشد و من هم از روي لج‌بازي به پرسپوليس رفتم. مهدي رحمتي به من گفت که نيم فصل دوم به پيکان بيايم ولي چون مي‌خواستم بازي کنم به مس رفتم.
حاتمي در خصوص اينکه مهدي رحمتي مدعي شده قلعه‌نويي در رختکن به بازيکنان ناسزا مي‌گويد، به تسنيم گفت: من کاري به بازيکنان ديگر ندارم ولي قلعه‌نويي حق معلم و شاگردي بر گردنم دارد. قلعه‌نويي همانقدر که به من لطف داشت، نيم فصل باعث شد دور از ليگ برتر باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها