کد خبر: ۲۹۷۸۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
فرزاد حاتمي بعد از يک نيم فصل دوري از ليگ برتر در نيم فصل دوم توانسته در ملوان روزهاي خوب خودش را پيدا کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مهاجم ملوان در مورد گلی زیبایی که به استقلال خوزستان زد که از استوپی کرد بیشتر از گلی که به ثمر رساند لذت برد.

ملوان تیم آماده ای است
بعد از نیم فصل دوری از لیگ برتر من به ملوان آمدم که خیلی چیزها را ثابت کنم. تا حالا هم تلاش کرده ام که هم خودم را ثابت کنم و هم برای استقلال مفید باشم که فکر می کنم همین اتفاق هم افتاده است. می خواهیم ملوان را به جایی که استحقاق آن را دارد برگردانیم و فکر می کنم ملوان تیم خیلی آماده است و می تواند خیلی بهتر از این نتیجه بگیرد.

آقا فیروز در نتایج ملوان نقش مهمی دارد
نقش آقا فیروز در نتایج استقلال غیرقابل انکار است. به هر حال وقتی تیمی خوب نتیجه می گیرد بی تردید نقش سرمربی تیم خیلی اساسی است. ولی در نتایج اخیر ملوان نباید نقش بزرگترهای تیم را نادیده گرفت. هم آقا پژمان و هم مازیار به خوبی در تمرینات به بازیکنان انگیزه می دهند و این موضوع برای بازیکنان خیلی خوب است.

بیشتر از استوپم خوشم آمد
گلی که به استقلال خوزستان زدم گل واقعا زیبایی بود ولی من بیشتر از استوپم خوشم آمد و خیلی این مساله به دلم چسبید. حالا سعی می کنم از این به بعد بازهم گل های بیشتری بزنم تا بتوانم به موفقیت های ملوان بیشتر کمک کنم.

با بیشتر مربیان مشکل داشتم
من در این سال ها که بازی می کنم با بیشتر مربیان درگیر شده ام. یکسری بازیکنان هستند که مسائلی را می بینند که و از آن راحت می گذرند ولی یکسری از بازیکنان مثل من نسبت به شرایط اعتراض می کنند. قبول دارم این که این صحبت ها یک جاهایی به ضرر من تمام می شود. حرف نزنی می گویند خوش اخلاقی هستی و وقتی از شرایط گله می کنی همه می گویند بداخلاق هستی.

با اطرافیان قلعه نویی مشکل داشتم
من فقط با امیرقلعه نویی هیچوقت مشکلی نداشتم. من با او در 3 تیم بازی کردم و همیشه حرمت او را حفظ کردم. قلعه نویی استاد من است و من همیشه برای او احترام زیادی قائل هستم. من فقط با اطرافیان قلعه نویی مشکل داشتم و این را خود امیرخان خان هم می داند. عده ای بودند که اجازه نداند من در استقلال به کارم ادامه بدهم.

چرا از استقلال رفتم؟
در آن زمان که فصل تمام شد امیرقلعه نویی به من گفتم تو با منی و قراردادت را تمدید کن. اگر یادتان باشد در آن زمان قلعه نویی در پایان سال به آمریکا رفت و اطرافیان او طوری با من برخورد کردند که فکر کردم دیگر به صلاح نیست در استقلال بازی کنم. به همین دلیل هم به فولاد رفتم تا فوتبالم را دراین شهر ادامه بدهم.

در فولاد  2 گل سه امتیازی زدم
من در فولاد در مجموع یک نیم فصل 200 دقیقه برای این تیم بازی کردم و 2 گل 3 امتیازی برای آنها زدم و به همین دلیل فکر نمی کنم که عملکرد بدی داشته باشم. ولی دیگر به من بازی نرسید و من هم نتوانست کار زیادی را برای این تیم انجام بدهم.

چرا پرسپولیسی شدم؟
وقتی من در نیم فصل اول فصل گذشته می خواستم از فولاد جدا شوم، قلعه نویی به من گفت که فتح الله زاده از دست تو ناراحت است اما کاری می کنم که برگردی. اما خبری از سمت استقلال نشد و من هم واقعا از سر لجبازی به پرسپولیس رفتم. واقعیت همین است چون من قصد داشتم به تیم استقلال برگردم.

چرا نیم فصل بدون تیم ماندم؟
اول فصل قلعه نویی به من گفت تو به استقلال می آیی و با تیمی قرارداد امضا نکن من هم گفتم چشم. می توانید از یحیی گل محمدی سوال کنید که برای ذوب آهن من را می خواست یا نه. من به همه تیم ها جواب منفی دادم ولی هفت هشت روزمانده به پایان نقل و انتقالات قلعه نویی به من گفت من را نمی خواهد و من هم گفتم چشم. کوچکترین حرفی هم نزدم. در ان زمان لیست تیم ها پرشده بود و فقط یکی دو تیم ته جدولی مانده بود که من ترجیح دادم نیم فصل بیرون از میادین بنشینم. قبلا هم گفته بودم که بعد از یک نیم فصل دوری از لیگ برتر دوباره برمی گردم.

دلم برای حنیف تنگ شده است
واقعا دلم خیلی برای حنیف عمران زاده تنگ شده است. زمانی که در استقلال بودم صبح تا شب با هم بودیم و حالا هم خیلی دوست دارم یک بار دیگر با حنیف هم بازی بشوم.

مارکو پولو بودن را دوست دارم
من به شرایطی که در این چند ساله دارم عادت کرده ام و گله ای هم ندارم. یک دفعه فردوسی پور به من گفت مارکوپولو فوتبال ایران و من هم از این لقب بدم نمی آید.

هرکجا بودم یا قهرمان شدم یا نایب قهرمان
شما ببنید من در این چندا ساله در هر تیمی که بودم یا قهرمان شدم یا نایب قهرمان. دو سال در سپاهان قهرمان شدم، در تراکتورسازی به مقام نایب قهرمانی رسیدم، با استقلال قهرمان شدم، در فولاد که بودم تیم قهرمان شد و در پرسپولیس هم نایب قهرمان شدم. فقط امسال است که از این موضوع عقب افتاده ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها