کد خبر: ۲۹۸۱۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
فيلم "من ناصر حجازي هستم" در ارديبشت ماه و همراه با سالگرد درگذشت ناصر حجازي اکران خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، امیر رفیعی که تهیه کنندگی " من ناصر حجازی هستم ... " را بر عهده دارد , پیرامون خبر ورزش 3 مبنی بر اکران فیلم در اواخر اردیبهشت ماه سال آینده گفت : همانطور که آتیلا حجازی , فرزند رشد ناصر حجازی عنوان کردند , اکران خصوصی " من ناصر حجازی هستم ... " در آخرین روزهای اردیبهشت 1394 خواهد بود که این اتفاق با برگزاری مراسم " جایزه ناصر حجازی " که اهدای تندیس به بهترین های فوتبال ایران است , همراه خواهد بود.

رفیعی پیرامون چگونگی دسترسی به " من ناصر حجازی هستم ... " گفت : آنچه که امروز مشخص شده است , عرضه فیلم در قالب یک دیویدی در شبکه نمایش خانگی است . اکران در سینماها یا پخش در صدا و سیما و ... مسایلی است که پس از نهایی شدن کار راجع به آن تصمیم گیری خواهد شد.

رفیعی با توضیح آنکه تولید و ساخت این پروژه بیش از یک سال زمان برده است و تا کنون بیش از 3 هزار دقیقه راش در اختیار است , پیرامون محتوای فیلم گفت : " من ناصر حجازی هستم ... " فیلمی است که در آن ضمن پخش تصاویر فوتبالی و شخصی کمتر دیده شده و حتی دیده نشده از اسطوره ملی ایران , به بررسی دلایل محبوبیت ناصر حجازی با صحبتهای مردم در کنار چهره های مطرح عرصه فوتبال , هنر و ... خواهد پرداخت تا دوستداران ایشان بیشتر با چهره محبوب خود بواسطه تصویر آشنا شوند . برای رسیدن به علل محبوبیت ناصر حجازی , به زندگی ایشان نیز پرداختیم.

تهیه کننده " من ناصر حجازی هستم ... " با اشاره به استفاده از ترانه های رضا یزدانی و مرتضی پاشایی در فیلم , گفت : پس از تصویربرداری های باقی مانده که روزهای آخر خود را سپری می کند , از قبل تدوین نیز به موازات آن پیش رفته است که پس از نهایی شدن آنها , ساخت موسیقی متن , صداگذاری , اصلاح رنگ و ... نیز انجام خواهد شد تا مشکلی از بابت اکران در زمان اعلام شده پیش نیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها