کد خبر: ۲۹۸۱۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل سابق پرسپوليس از شرايط جديد سازمان خصوصي سازي براي واگذاري سرخابي ها راضي است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، سازمان خصوصی سازی در شرایط جدیدی که برای واگذاری استقلال و پرسپولیس گذاشته اعلام کرده که خریداران باید 25 درصد از مبلغ کل را در ابتدا بپردازند و مابقی در اقساطی به مدت 4 سال پرداخت می‌ شود.

امیر عابدینی در این باره به ورزش سه گفت: شما شک نکنید که شرایط بسیار بهتر از گذشته شده است. الان کسی که برای خرید استقلال و پرسپولیس جلو می‌ آید، باید 75 میلیارد برای ورودی پرداخت کند و بنابراین این شانس را دارد که یک تیم قدرتمند برای فصل اول ببندد. ضمن اینکه اگر شما تورم را محاسبه کنید، مابقی این مبلغ با تخفیفی 40 تا 50 درصدی به مالکان جدید ارائه می‌ شود. در طول 4 سال تورم چیزی در حدود 40 درصد می‌شود. البته اگر دو باشگاه 5 ساله واگذر هم می‌ شد به جایی برنمی خورد.

او در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط حسین هدایتی حاضر می‌ شود برای خرید پرسپولیس اقدام کند هم گفت: فکر می‌ کنم شرایط به شرایطی که خریداران می‌ خواستند نزدیک شده است و این نکته مثبتی است. البته من نمی‌ دانم آقای هدایتی دوست دارد برای خرید باشگاه اقدام کند یا نه و واقعیت این است که من صحبتی با ایشان نکرده ام.
مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد اینکه آیا از کسانی که برای خرید این باشگاه ابراز تمایل کرده اند، خبر دارند یا هم گفت: من نمی‌ دانم که چه کسانی حاضر می‌شوند برای خرید پرسپولیس اقدام کنند اما امیدوار هستم روز 19 اسفند همه چیز تمام شود و باشگاه مالک جدیدش را بشناسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها