کد خبر: ۲۹۸۲۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
باشگاه ملوان با حضور حسين کنعاني زادگان در اردوي تيم ملي اميد موافقت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، باشگاه ملوان بعد از کشمش هایی که وجود داشت با صدور بیانیه ای با حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی موافقت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

آقای خاکپور ما را با این دیالوگ ها تهدید نکنید جرا که مردم انزلی و مدیران باشگاه ملوان بهتر از شما منافع ملی را تشخیص می دهند. اقای خاکپور آنگونه که شما به دنبال موفقیت تیم تان بوده و هستید که این امر قابل ستایش هستند ما نیز خوشحال کردن خیل عظیمی از مردم سراسر کشور را که طرفدار ملوان هستند را وظیفه خودمان می دانیم. ما نمی خواهیم بعدها شما و امثال شما به ما بخندند که دیدید گفته بودیم ملوان نتیجه نمی گیرد. اما در این بین فقط فقط به خاطر شخص آقای مهدی تاج و به خاطر محبت هایی که سازمان لیگ به مدیریت باشگاه ما و دیگر باشگاههای دیگر داشته با افتخار حسین کنعانی زادگان را به تیم ملی امید می دهیم اما همانطور که گفتیم نه به خاطر تهدیدهای شما و در اینجا از مسوولان فدراسیون فوتبال خواهشمندیم همانطور که به دنبال منافع ملی و تیم های ملی هستند امروز روز با توجه به تمامی مشکلاتی که تیم های لیگ برتر ی دارند اندکی هم به فکر حل مشکلات آنها و دادن مطالبات آنها باشند.

همچنین صحبت های که پیش از ظهر امروز از قول مالک باشگاه ملوان انتشار یافته بود سیاست های باشگاه ملوان بود که از زبان سخنگوی او بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها