کد خبر: ۲۹۸۴۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی دانمارکی تیم لخویا قطر بازی مقابل تیم پرطرفدار پرسپولیس را سخت و دشوار توصیف کرد.
به گزارش پایگاه 598؛مایکل لادروپ ستاره سابق تیم ملی دانمارک که اخیرا با پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ژاپن مواجه شده، در آستانه دیدار پرسپولیس و لخویا در کانون توجهات رسانه‌ای و علاقمندان به فوتبال قرار دارد.

لادروپ در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران در گفتگو با گزارشگر باشگاه خبرنگاران جوان به چند سوال پاسخ داد. سوالاتی که توسط امیر علی حسینی مسوول روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس ترجمه شد.

لادروپ در ابتدا گفت: بسیار خوشحالم که به ایران آمده‌ام و می‌دانم که بازی سخت و بزرگی را پیش رو داریم. تاکنون به ایرانی نیامده بودم و از سفر به این کشور خوشحالم و به واسطه همین سفر اطلاعات بیشتری درباره ایران کسب کرده و امیدوارم که با خاطرات خوبی ایران را ترک کنم.

سرمربی دانمارکی تیم فوتبال لخویا قطر که تیمش با برخورداری از بازیکنان خارجی گران‌قیمت و چندین بازیکن چند ملیتی به تهران آمده، درباره دیدار برابر پرسپولیس گفت: در جام‌ها و تورنمنت‌های ملی و باشگاهی زیادی به عنوان بازیکن و بعضا مربی حضور داشته‌ام اما بازی با پرسپولیس اولین حضور و تجربه‌ام در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا است.

درباره این بازی باید بگویم که می‌دانم پرسپولیس از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا است و قطعا هواداران این تیم در ورزشگاه حضور یافته و بازی مقابل این تیم پرتماشاگر کار را برای ما سخت می‌کند. پرسپولیس تیم با سابقه و شناخته شده‌ای است که امسال در لیگ و رقابت‌های داخلی باشگاهی ایران نتوانسته آن درخشش را داشته باشد اما مطمئن هستم که بازی دشوار و سختی را پیش رو دارم و پرسپولیس برای کسب نتیجه در دیدار خانگی تلاش می‌کند و با توجه به حضور پرتعداد تماشاگران کار ما سخت خواهد بود.

لادروپ در پاسخ به این سوال که چرا برغم پیشنهادهای دیگر هدایت تیم لخویا قطر را بر عهده گرفته به دوربین باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنده پس از بررسی تمام جوانب، با باشگاه لخویا به توافق رسیدم و تلاش می‌کنیم نتایج خوبی با این تیم گرفته و جایگاه این تیم را در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی ارتقاء دهیم و تلاش می‌کنیم علاوه بر حفظ صدرنشینی در لیگ قطر نتایج مطلوبی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم و بازی نخست اهمیت زیادی دارد.

جام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها