به منظور افزایش رضایت مندی کاربران
 		 			
 					خدمات همبانک صادرات ایران توسعه یافت 			
 		  		 			  				بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز کاربران خدمات جدیدی را بر روی سامانه همبانک(#٧١٩*) فعال سازی کرد.
 				 				 			  		  	  	 		به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،  این بانک منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز 
کاربران  و همگام با پیشرفت های نوین خدمات جدیدی را بر روی سامانه 
همبانک(#٧١٩*) فعال سازی کرد. 
براساس این گزارش مشتریان این بانک که دارای سیم کارت همراه اول می باشند در اقصی نقاط کشور می توانند با 
شماره
 گیری #٧١٩* علاوه بر خدماتی از قبیل: مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید 
شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارتها  از خدمات جدیدی 
همچون: سرویس های مبتنی بر حساب، پرداخت اقساط، استعلام چک، اعلام کد شبا، 
 آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند.  به نحوی که استفاده 
از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در 
وقت صرفه جویی می کند.
شایان ذکر است کاربران سامانه همبانک(#٧١٩*) هر 
ماه حدول ٤ میلیون تراکنش موفق انجام می دهند و شاهد رشد مطلوبی در تعداد 
کاربران و تراکنش های مالی آنان هستیم.
گفتنی است این بانک با ٣٩٨ هزار 
مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١١ میلیون تراکنش در ماه تعداد ٤٤٠ هزار و
 ٥٠٠ پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با بیش از 
٣٣ میلیون تراکنش در ماه و صدور بیش از ٤٤ میلیون انواع کارتهای الکترونیک 
به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورس کشور مطرح است.