کد خبر: ۲۹۸۷۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
به منظور افزایش رضایت مندی کاربران

خدمات همبانک صادرات ایران توسعه یافت

بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز کاربران خدمات جدیدی را بر روی سامانه همبانک(#٧١٩*) فعال سازی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،  این بانک منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز کاربران  و همگام با پیشرفت های نوین خدمات جدیدی را بر روی سامانه همبانک(#٧١٩*) فعال سازی کرد.
براساس این گزارش مشتریان این بانک که دارای سیم کارت همراه اول می باشند در اقصی نقاط کشور می توانند با
شماره گیری #٧١٩* علاوه بر خدماتی از قبیل: مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت‌ها  از خدمات جدیدی همچون: سرویس های مبتنی بر حساب، پرداخت اقساط، استعلام چک، اعلام کد شبا،  آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند.  به نحوی که استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در وقت صرفه جویی می کند.
شایان ذکر است کاربران سامانه همبانک(#٧١٩*) هر ماه حدول ٤ میلیون تراکنش موفق انجام می دهند و شاهد رشد مطلوبی در تعداد کاربران و تراکنش های مالی آنان هستیم.
گفتنی است این بانک با ٣٩٨ هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١١ میلیون تراکنش در ماه تعداد ٤٤٠ هزار و ٥٠٠ پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با بیش از ٣٣ میلیون تراکنش در ماه و صدور بیش از ٤٤ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورس کشور مطرح است.

اخبار ویژه
من یک سربازم!
گفت‌وگوی خواندنی با ابراهیم حاتمی‌کیا به مناسبت روز ملی سینما
نظرات بینندگان
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
جدیدترین اخبار پربازدید ها
نیازمندیها
09107726603 تماس یا پیام در پیام رسان های ایتا و تلگرام