کد خبر: ۲۹۹۳۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
منابع خبری از تصادف شدید یک قطار با کامیون حمل بار در ایالت کالیفورنیا آمریکا خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598،در جریان تصادف یک قطار با کامیونی در منطقه «اوکسنارد» در ایالت کالیفورنیا دست‌کم ۳۰ نفر زخمی شدند.

 

همچنین شبکه سی‌ان‌ان در خبری فوری اعلام کرد حادثه از خط خارج شدن قطار مسافربری در ایالت کالیفرنیای آمریکا تاکنون ده ها زخمی به جای گذاشته است.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان ، جف لوستگارتن سخنگوی شرکت مترولینک در گفتگو با این شبکه گفت این حادثه در منطقه ونتورا در ایالت کالیفرنیا تاکنون سی زخمی به دنبال داشته است.

 

 

سرجیو مارتینز از مقامات آتش نشانی منطقه گفت:نیروهای ما وقتی در محل حادثه حاضر شدند آتش سوزی در کامیون مشاهده نکردند.همانطور که در پشت سر من مشاهده می کنید سه واگن از خط خارج شده اند.آنها آتش را مهار کردند و خطرات را رفع کردند و عملیات جستجو برای نجات زخمی ها را آغاز کردند.پنجاه و یک نفر زخمی شده اند که بیست و هشت نفر آنها به بیمارستان منتقل شدند که حال چهار نفر آنها وخیم گزارش شده است.

 


وی افزود:این حادثه هم اکنون در مرحله تحقیقات قراردارد.ما اینکار را در حضور نمایندگان شرکت مالک این قطار صورت می دهیم.آنها همچنین افرادی را مامور تحقیقات کرده اند ما همچنین شاهد حضور مقامات اداره پلیس اکسنارد در محل هستیم. بعضی از مقامات شهر هم برای همکاری و کمک در محل حاضر هستند.

 


وی در پایان گفت:ما از نوع وسیله نقلیه آگاه نیستیم.نوعی کامیون بوده است.در این وقت از سال انتقال تجهیزات کشاورزی امری معمول است.راننده کامیون در زمان حادثه متواری شده است اما بعدا بدون هیچگونه آسیب دیدگی پیدا و بازداشت شده است و هم اکنون تحت بازجویی قرار دارد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها