کد خبر: ۳۰۱۴۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: دود اختلافات امير قلعه‌نويي و علي فتح‌الله‌زاده به چشم استقلال مي‌رود و بهتر است ديگر شاهد اين اختلافات نباشيم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، جواد زرینچه درباره دیدار روز جمعه استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: کمی سخت بود که در تعطیلات لیگ بتوانیم بازیکنان را در شرایط مسابقات نگه داریم اما خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی هستیم. برای ماندن در کورس قهرمانی باید 3 امتیاز بازی با نفت را کسب کنیم.

وی با اشاره به تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: نفت تیم جوان و خوبی دارد که قطعا روز جمعه با انگیزه زیادی مقابل استقلال بازی خواهد کرد.

مربی تیم استقلال در مورد اختلافات بین علی فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: در این شرایط تنها استقلال است که آسیب می‌بیند و هیچ‌کس منفعت نمی‌برد. فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی سال‌ها با هم کار کرده‌اند و شناخت خوبی از هم دارند و شاید بین آنها سوء‌تفاهم پیش آمده است. دود اختلافات آنها به چشم استقلال می‌رود و بهتر است دیگر شاهد این اختلافات نباشیم.

زرینچه در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن استقلال در نظرسنجی برنامه نود گفت: به همه استقلال این انتخاب را تبریک می‌گویم و برای همه آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره اختلاف بین هواداران علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی عنوان کرد: از این اختلافات اطلاعی ندارم و در جریان آن نیستم. نظرسنجی به پایان رسیده و دیگر باید آن را به پایان برسانند.

مربی استقلال با اشاره به انتخاب خسرو حیدری به عنوان بهترین پاسور تاریخ استقلال گفت: خسرو هم به لحاظ فنی و هم اخلاقی قابل احترام است و سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده است. به اعتقاد من، حیدری می‌توانست در بین گزینه‌ محبوب‌ترین بازیکنان استقلال قرار بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها