کد خبر: ۳۰۲۰۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
رئال مادريد روز 22 مارس (2 فروردين) در نوکمپ ديدار بسيار حساسي مقابل بارسلونا در پيش دارد و سه بازيکن اين تيم در خطر از دست دادن اين ديدار قرار دارند.
به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ایسکو و کروس، تا پیش از بازی امشب مقابل اتلیتک بیلبائو، سه کارته هستند و با دریافت دو کارت زرد دیگر، جدال مقابل بارسلونا را از دست خواهند داد. رئال مادرید که در بازی مقابل اتلتیکو، از 5 کارته بودن مارسلو به اندازه کافی ضرر کرد، هرگز علاقه ندارد که در مهمترین بازی فصل، یکی از بازیکنان شاخصش را در اختیار نداشته باشد.

مارسلو که پیش از بازی با اتلتیکو 4 کارته بود، با در یافت یک کارت زرد جنجالی مقابل سویا، دربی مادرید را از دست داد. دیدار رئال مادرید در زمین بیلبائو، همواره مسابقه ای پربرخورد و پرتنش بوده، بطوریکه در 5 بازی اخیر این دو تیم، رئالی ها 18 کارت زرد دریافت کرده اند. متوسط 3.6 کارت زرد در هر بازی. کریستیانو رونالدو در ورزشگاه سن مامش، سابقه اخراج از زمین را نیز در کارنامه دارد.

رئال پس از این بازی، روز یکشنبه آینده در برنابئو باید به مصاف لوانته برود و سپس ال کلاسیکو از راه خواهد رسید. در این تیم، مارسلو، کارواخال و راموس، بازیکنانی هستند که در این فصل یک بار 5 کارته شده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها