کد خبر: ۳۰۲۶۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص ارزیابی‌اش از مرحله دوم مزایده سرخابی‌ها گفت: شرایط مناسبی برای مرحله دوم مزایده گذاشته شده و به نفع خریداران است که برای خرید پیشقدم شوند.
به گزارش پایگاه 598،امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به نظرم شرایط خوبی برای مرحله دوم مزایده قرار دادند و زمان اقساط شکسته و مهلت بازپرداخت 4 ساله شده است. به هر حال خریداران پاکت ارائه بدهند ضرر نمی‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: کسانی که می‌خواهند استقلال و پرسپولیس احیا شوند باید برای خرید این 2 باشگاه جلو بیایند. اگر دولت مصوبه‌ای از مجلس بگیرد و از خصوصی سازی این 2 باشگاه منصرف شود آن وقت دست سازمان خصوصی سازی از باشگاه داری کوتاه می‌شود.

وی درباره اظهارات مهدی تاج در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس به شرکت‌های خودروسازی گفت: واگذاری سرخابی‌ها به شرکت‌های خودرو سازی در صورتی اقدام خوبی است که این شرکت‌ها توسط سرمایه‌داران خصوصی اداره شوند. در حالی که کارخانه‌های خودرو سازی به طور مطلق خصوصی نشدند. اگر سهام خودرو سازان در بورس ارائه شود و مردم برای خرید سهام این شرکت‌ها اقدام کنند آن وقت واگذاری سرخابی‌ها به شرکت‌های خودرو سازی کار خوبی محسوب می‌شود.

عابدینی در ادامه عنوان کرد: شرکت‌های خودرو سازی مطرح در جهان هیچ وقت باشگاه‌ها را خریداری نمی‌کنند بلکه کار تبلیغات باشگاه‌ها را بر عهده می‌گیرند و به عنوان حامی مالی در باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: در حال حاضر کارخانه‌های دولتی ما صاحب تیم هستند و بر این اساس فوتبال ما جا می‌زند. اگر تیم‌ها به بخش خصوصی واگذار شوند آن وقت رقابت اقتصادی بین تیم‌ها شکل می‌گیرد و مشکلات فوتبال در بخش درآمدزایی و حق پخش تلویزیونی برطرف می‌شود.

عابدینی در مورد وضعیت خرید باشگاه پرسپولیس توسط شرکت پیشکسوتان این باشگاه گفت: ما با هدایتی جلسات مکرری داشتیم و وی قول داد که به ما در خرید پرسپولیس کمک کند. ما و هدایتی یک موضع داریم و قرار است 20 درصد سهام پیشکسوتان پرسپولیس را خریداری کنیم.

وی درباره پیشنهاد 200 میلیارد تومانی برای خرید باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: اگر خریداری پیدا نشد ما حاضریم که با دولت تعامل کنیم. بخش کلان دولت به غیر از خادم به دنبال رشد و تعالی این 2 باشگاه است. بر این اساس ما هم به دولت کمک خواهیم کرد.

عابدینی در مورد تعویق مجمع فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کفاشیان اصرار به برگزاری مجمع در سال آینده دارد که همین موضوع باعث گلایه چندی از اعضای مجمع شده است.

*راه سختی برای کسب میزبانی آسیا داریم

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه میزبانی جام ملت‌های آسیا به ایران داده می‌شود یا نه عنوان کرد: ما هنوز 2 سوال فیفا را به صورت منطقی جواب ندادیم. حضور بانوان و حق پخش تلویزیونی 2 موضوعی است که ما هنوز پاسخ مشخصی به مسئولان AFC و FIFA ندادیم. شرایط و قوانین ما با معیار فیفا متفاوت است و ما راه سختی برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا داریم.

*انتخاب رئیس فدراسیون در مجمع بعدی رخ نمی‌دهد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره احتمال معرفی اسلامیان به عنوان رئیس فدراسیون در مجمع بعدی گفت: این موضوع امکان ندارد که اتفاق بیفتد چراکه کاندید ریاست فدراسیون فوتبال باید در ابتدا ثبت نام کند و بعد حراز شرایط شود. همچنین دوره تصدی کفاشیان در ریاست فدراسیون فوتبال باید تمام شود تا افراد برای این پست کاندید شوند. به هرحال مجمع بعدی این اتفاق نمی‌افتد.

عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: یک بحثی وجود دارد که اگر کفاشیان برای نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا انتخاب شود از ریاست فدراسیون کنار می‌رود اما این موضوع بستگی به این دارد که کفاشیان در معاونت کنفدراسیون آسیا مستقر شود آن وقت از سمت ریاست فدراسیون فوتبال ایران باید استعفا دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها