کد خبر: ۳۰۲۸۱۵
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باید بگویم که کرار برای رفع مشکل گذرنامه خود راهی عراق شده بود و این بازیکن باید امروز به تهران برگردد چرا که در صورت نیامدن ضرر خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598،میرشاد ماجدی در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار و اینکه چه زمانی این بازیکن به ایران بر می‌گردد اظهار داشت: کرار راهی عراق شده بود و طبق صحبت‌های افشار زاده نظری با مدیر برنامه‌های وی اعلام کرده که کرار امروز به تهران باز خواهد گشت.
 
وی بیان کرد: فکر می‌کنم که کرار طی امروز یا فردا به تهران باز گردد و اگر برنگردد با توجه به قرار دادی که با باشگاه استقلال دارد ضرر خواهد کرد.
 
ماجدی عنوان کرد: باید بگویم که کرار مشکل گذرنامه داشت و این مدت نیز برای عوض کردن گذرنامه خود راهی کشورش شده بود اما به نظر من روزهای انجام مراحل اداری کار گذرنامه وی  طولانی شده است.
 
سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه عده ای معتقدند استقلال و سپاهان می توانند از حضور تراکتور سازی نفت و فولاد در  آسیا استفاده کرده و قهرمان لیگ شوند تصریح کرد: در کل صحبت های من در دو بخش خواهد بود یک بخش تیم‌های آسیایی هستند که در شرایط مسابقه قرار می گیرند و بخش دوم تعطیلات 20 روز لیگ است که به طور حتم ما از شرایط آمادگی دور خواهد کرد البته باید بگویم که ما تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم اما وجود محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها اجازه نداد امسال بتوانیم از ارنج اصلی بازی های لیگ برتر استفاده کنیم.
 
وی افزود: همان طور که می‌دانیم کرار و امید ابراهیمی در بازی مقابل نفت تهران به خاطر محرومیت و سه کارته بودن تیم را همراهی نخواهند کرد به نظر من بازی روز پنج شنبه در مقابل نفت تهران یک فینال زودرس است و مطمئنا ما با تمام توان در این بازی ظاهر خواهیم شد تا بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.
 
ولی در پایان درباره صحبت‌های مسئولان پرسپولیس درباره کرار خاطر نشان کرد: باید بگویم زمانی که برای کرار مشکلات بوجود آمد این عادلانه نبود که مسئولان پرسپولیس بخواهند درباره این بازیکن صحبتی کنند و همان طور که نظاره گر بودیم رقیب دیرینه ما به جای آنکه به فکر تیم خودشان باشند به فکر تصمیم گیری درباره و ضعیت کرار بودند و من تصور می‌کنم پرسپولیسی‌ها اگر تمرکزشان را روی این بگذارند که چگونه از بازیکنان خارجی خود بهتر استفاده کنند قطعا نتیجه بهتری خواهند گرفت.

باشگاه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها