کد خبر: ۳۰۳۰۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: «در نظام جمهوری اسلامی کسی حق ندارد چنین رفتاری داشته باشد و باید به همه صداها احترام بگذارند.»

به گزارش پایگاه 598، محمد رویانیان درباره لغو مزایده دوم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: «این موضوع از قبل قابل پیش بینی بود. با موضعی که آقایان در وزارت ورزش دارند مشخص بود این اتفاق رخ می دهد. همه ما جزو یک مملکت هستیم و با وجود اختلاف دیدگاهی که داریم اما همه به فکر منافع نظام هستیم. نباید اجازه دهیم دیدگاه های سیاسی وارد ورزش شود.»

 

وی ادامه داد: «ما دوست داریم وزارت ورزش موفق باشد اما آنها  پروژه خودی و غیر خودی راه انداخته اند. یک سری را غیر خودی می دانند و برای شان پرونده درست می کنند. حتی با برنامه های موافق آنها هم مخالفت می کنند. در نظام جمهوری اسلامی کسی حق ندارد چنین رفتاری داشته باشد و باید به همه صداها احترام بگذارند. در هر کاری که آدم ها دسته بندی شوند و بحث خودی و غیر خودی باشد نتیجه اش همین می شود و به سرانجام نمی رسد. باید به صداهای مختلف توجه شود.»

 

رویانیان درباره اینکه چرا با توجه به صحبت هایش، نیروهای خودی وزارت ورزش در مزایده شرکت نکردند بیان داشت: «پازل و برنامه شان به هم ریخت. وقتی همه چیز شفاف می شود طبیعی است دوستان آقایان هم نمی خواهند ورود کنند. یک سری رقم و عددها ساخته شده که همه مانده اند چه کنند. ضمن اینکه از سازمان خصوصی سازی تشکر می کنیم و به آنها می گوییم ناامید نباشید به این روند انتقاد داریم. اگر یک نفر راهکار ارائه بدهد و برنامه خوبی داشته باشد در جا محکوم می شود و صدایش در نطفه خفه می شود.»

 

وی درباره اینکه به نظرش در جلسه آتی هیات واگذاری چه اتفاقی می افتد گفت: «شاید بخواهند راهکارهای جدید را بررسی کنند و قیمت را پایین بیاورند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها