کد خبر: ۳۰۳۱۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز ، قیمت فروش برخی از خودروها افزایش یافته است در این میان رنو کولیوس افزایش قابل توجهی داشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛  با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات و مسافرت، تولید کم محصولات و... قیمت برخی از خودروها با افزایش مواجه شده است.

خودروهایی از جمله جیلی امگراند EC7 صندوق‌دار و هاچ‌بک، جیلی امگراند X7، ولیکس C30 الیت اتومات، رنو کولیوس، ام‌وی‌ام 530، وانت کاپرا دو دیفرانسیل، مزدا 3 تیپ3 و 4، بسترن آساB50 ، لیفان X60 و لیفان 1800 i620 با افزایش قیمت همراه بوده‌اند.به گزارش اقتصادی نیوز،به گفته برخی کارشناسان خودرو، قیمت خودروی رنو کولیوس مدل 2014 طی ماه گذشته، حدود 6 میلیون تومان افزایش یافته است و قیمت آن 166 میلیون تومان گزارش شده است و در میان خودروهای ذکر شده بیشترین افزایش قیمت را داشته است. البته مدل 2015 این خودرو نیز، با قیمت 177 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

همچنین در این میان، خودروهایی با کاهش قیمت رو به رو شده‌اند که طبق بررسی‌های انجام‌شده بیشترین کاهش قیمت، مربوط به خودروهای گریت وال هاوال (H6) و گک گونو G5 2WD است که در بازار خودرو سه میلیون تومان کاهش پیدا کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها