کد خبر: ۳۰۳۲۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
بايرن مونيخ فردا در آليانس آره نا، ديدار برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان را مقابل شاختار دونتسک اکراين برگزار خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598،بازی رفت دو تیم در اکراین با تساوی بدون گل خاتمه یافت و بایرن برای صعود به مرحله بعد، باید این حریف سختکوش را شکست دهد. مونیخی ها در بازی فردا، ژابی آلونسو را به دلیل اخراج در بازی رفت، در اختیار ندارند.

پپ گواردیولا سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی، ضمن تمجید از شاختار گفت:" شاختار کیفیتی بسیار نزدیک به تیم های بزرگ بوندسلیگا دارد و اگر همیشه مثل بازی رفت ظاهر شود، حتی در بوندسلیگا می تواند برای قهرمانی بجنگد. این تیم مهاجمان بزرگی دارد و اگر ما به آنها فضا بدهیم، می توانند به سختی ما را مجازات کنند.
نباید اجازه دوندگی به آنها را بدهیم؛ در غیر اینصورت شاختار با بازیکنان باکیفیتی که دارد،ما را دچار مشکل می کند . این بازی مثل پلی آف بسکتبال می ماند. هر دو تیم به خوبی یکدیگر را می شناسند و کیفیت بازیکنان، در نهایت تعیین کننده برنده خواهد بود. این بازی نه تنها برای من که برای باشگاه از اهمیت خاصی برخودار است. خیلی ساده است؛ هدف ما در بازی فردا، فقط و فقط پیروزی است."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها