کد خبر: ۳۰۳۴۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
مدیر عامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص لغو مزایده دوم سرخابی‌ها گفت: این موضوع جای نگرانی ندارد چرا که برای شرکت‌های دیگر هم اتفاق افتاده است.
به گزارش پایگاه 598،محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال دولت در این باره تصمیم می‌گیرد که برای خصوصی سازی سرخابی‌ها باید چه اقداماتی انجام دهد.
 
رویانیان در ادامه عنوان کرد: لغو مزایده دوم سرخابی‌ها قابل پیش بینی بود چرا که ابهامات زیادی هنوز وجود دارد در نحوه واگذاری هنوز ابهامات برطرف نشده است و شفاف سازی صورت نگرفته است.
 
رویانیان تصریح کرد: قیمت پایه خرید سرخابی‌ها آنقدر زیاد است که برای سرمایه دار صرف نمی‌کند تا در مزایده شرکت کند با توجه به شرایط اقتصادی موجود کسی ریسک نمی‌کند تا برای خرید سرخابی‌ها پیشقدم شود دولت باید علاوه بر برند، ساختمان ورزشگاه 2 باشگاه باید امتیازاتی برای خریدار در نظر می‌گرفت که این کار را نکرد حق پخش تلویزیونی، بلیط فروشی، تبلیغات دور زمین مسائل مهمی هستند.
 
وی عنوان کرد: فدراسیون فوتبال هنوز حقوق باشگاه‌ها را رعایت نمی‌کند و ابهاماتی در این زمینه وجود دارد سرمایه گذاران وقتی به مسئله خرید 2 باشگاه ورود می کنند که بدانند هزینه‌شان همراه با درآمد زایی است. 
 
مدیر عامل سابق پرسپولیس اظهار داشت: دولت باید اعتماد لازم را به خریداران بدهد و شفاف سازی و حمایت‌های لازم را کند حتی کپی رایت، بلیط فروشی و تبلیغات مسائل حمایتی است که دولت می‌تواند به خریداران بکند. 
 
رویانیان‌ عنوان کرد: ضمن اینکه به نظر می آید که بعضی‌ها دوست ندارند که 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند و این موضوع تاثیر زیادی بر عدم خصوصی سازی این 2 باشگاه تا الان گذاشته است. 
 
وی درباره اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان تمایل به خصوصی سازی سرخابی‌ها ندارد، بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان هنوز به یک نتیجه درست نرسیده است. مسئول خصوصی سازی سرخابی‌ها هنوز نتوانسته برنامه ریزی و مدیریت درستی انجام دهد اطلاعات درستی به وزیر ورزش و جوانان تا الان داده نشده است به هر حال شفاف سازی برای واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی صورت نگرفته است.
 
وی درباره اینکه امیدوار به واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در سال آینده است یا نه، تصریح کرد: تصورم این است که دولت این 2 باشگاه را به شکل دیگری واگذار می کند این احتمال وجود دارد که دولت این 2 باشگاه را به مدت 5 سال به یک گروه صلاحیت دارد واگذار می‌کند احتمال اینکه قیمت و شرایط هم تغییر دهد وجود دارد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: من امیدواری زیادی برای واگذاری سرخابی‌ها ندارم مگر اینکه شفاف سازی صورت بگیرد. 
 
رویانیان در مورد اینکه گفته می‌شود سرخابی‌ها در تیر ماه منحل می شوند، تصریح کرد: بر اساس قانون شرکت ها به همین صورت است باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شرکت نیستند تا منحل شوند آنها متعلق به دولت و مردم هستند و هیچ کس نمی تواند این 2 باشگاه را منحل کند. 
 
وی در مورد وضعیت خرید باشگاه توسط هدایتی عنوان کرد: هدایتی کار تجاری انجام می دهد با پیچ و خم این کار آشنایی دارد بر این اساس فکر می کند که اگر هزینه کند درآمدی برایش وجود دارد یا ندارد به هر حال هدایتی به نفع خودش کار می کند و چشم بسته باشگاهی را خریداری نمی‌کند. 
 
وی در پایان درباره گفته های تاج نسبت به خریداری سرخابی ها توسط شرکت‌های خود رو سازی خاطر نشان کرد: تاج به مدیریت صنعتی عادت کرده است بر این اساس این حرف‌ها را زده است شرکت‌های خودرو سازی خودشان مشکل دارند و نمی‌توانند سرخابی‌ها را اداره کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها