کد خبر: ۳۰۳۸۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
امشب از مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا، تيم هاي فيورنتينا و آ اس رم در ورزشگاه آرتيميو فرانکي شهر فلورانس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه 598،تا بدینجا اوضاع برای تیم های ایتالیایی در لیگ اروپای این فصل خوب پیش رفته و 5 تیم از این کشور در یک هشتم نهایی حضور دارند. امشب دو تیم از این کشور رودرروی یکدیگر قرار می گیرند و این به منزله این است که بطور حتم یکی از تیم های ایتالیایی در یک چهارم حضور خواهند داشت. جدالی بین تیم های دوم و پنجم سری آ در لیگ اروپا.

فیورنتینا


شاگردان وینچنزو مونتلا به نطر می رسید که پس از کسب 10 امتیاز از 4 بازی بخصوص پس از برتری بر اینتر در سن سیرو، به نقطه ثباتی رسیده باشند اما شکست 4-0 مقابل لاتزیو در ابتدای هفته، شرایط این تیم را بار دیگر پیچیده کرد.
فیورنتینا هم اکنون تیم پنجم سری آ و در 4 امتیازی تیم سوم قرار دارد. آنها در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا توانستند در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3-1 بر تاتنهام غلبه کرده و به یک هشتم برسند. بنفش ها بسیار امیدوارند که امشب با حمایت هواداران پرشورشان بتوانند مقابل رم نتیجه مطلوبی گرفته و با خیال آسوده تری به بازی برگشت فکر کنند.

آ اس رم

رمی ها اوضاع چندان مناسبی در ماه های اخیر نداشته اند. تساوی های متوالی باعث شده تا فاصله امتیازی این تیم با یوونتوس صدرنشین به 11 امتیاز افزایش یابد و این تیم از کورس قهرمانی عقب بیفتد. تساوی ناامید کننده ابتدای هفته در زمین کیه وو، چهارمین تساوی متوالی این تیم بود؛ بطوریکه رودی گارسیا سرمربی قرمزپوشان شهر رم در پایان بازی عنوان داشت که تیم کنونی رم را نمی شناسد.
آنها پس از برتری بر فاینورد در دو دیدار پرتنش و جنجالی موفق شدند به یک هشتم نهایی پای بگذارند و بی شک امشب بازی دشواری در شهر فلورانس در پیش خواهند داشت. کاپیتان توتی و جروینیو، امیدهای این تیم در بازی امشب خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها