کد خبر: ۳۰۳۹۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
فراز کمالوند سرمربي گسترش فولاد اعتقاد دارد در بازي با فولاد اين تيم از داوري ضربه خورده نه فولاد!
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند بعد از این بازی در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران را داد:

سه امتیاز حق مان بود

بازی بسیار خوبی بود به ویژه در نیمه اول. ما بعد از گل دوم یعنی از دقیقه 55 به بعد برای اینکه اتفاقات گذشته تکرار نشود به بازی دفاعی روی آورده و به دنبال استفاده از ضدحملات بودیم که خدا را شکر در نهایت این توفیق نصیب مان شد که سه امتیازی که مستحقش بودیم، بگیریم.

ما از داوری ضرر کردیم

اگر تیمی در این بازی از داوری ضربه خورده باشد و بخواهد از داور ناراحت باشد آن تیم ما هستیم .اگر تیمی در این بازی از داوری ضربه خورده باشد و بخواهد از داور ناراحت باشد آن تیم ما هستیم. داور یک گل ما را آفساید اعلام کرد که نمی دانم دلیلش چیست، البته باید فیلم بازی را ببینم، ضمن اینکه یک پنالتی ما را صددرصد نگرفت که ما فیلمش را دیدیم.

این برد را به زنوزی تقدیم می کنم

من این برد را به زنوزی، مالک باشگاه، تقدیم می کنم که در سخت ترین شرایط از ما حمایت کرد، آن هم حمایتی بسیار قاطع و محکم. من از سمندر، مدیرعامل باشگاه هم تشکر می کنم که با حمایت های خود از کادر فنی و بازیکنان درس مدیریت داد و در نهایت مصاحبه دیروز مالک باشگاه به من و بازیکنان انگیزه و توان مضاعف داد. ما برای بقا در 7 بازی آینده نیاز به 7 یا 8 امتیاز دیگر داریم تا در لیگ بمانیم. ما طی 5،6 هفته گذشته تحت فشار خیلی سختی بودیم اما برد مقابل قهرمان فصل قبل ما را تا حدود زیادی از این فشار خارج کرد.

سخت ترین سال مربیگری ام را می گذرانم

ما در سه هفته گذشته مقابل تیم های قدرتمندی همچون استقلال، نفت و فولاد سه بازی پشت سر هم را داشتیم. کمتر تیمی می تواند از این سه تیم 4 امتیاز بگیرد. هر چند که می توانستیم 9 امتیاز هم بگیریم. من در این فصل سخت ترین دوران مربیگری 17 ساله خود را پیش رو داشتم اما امروز در حساس ترین زمان ممکن خدا به ما کمک کرد. امروز بعد از بازی، مالک، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به رختکن ما آمدند که این موضوع حمایت قاطع آنها را از تیم نشان می دهد. ما در سخت ترین شرایطی که داشتیم سمندر با اینکه خودش داغدیده بود اما به ما دلداری می داد که همین موضوع باعث شد که انگیزه زیادی به ما بدهد و از او تشکر می کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها