کد خبر: ۳۰۴۱۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
شبکه تلويزيوني فاکس نيوز آمريکا با «راب اونيل»، افسر سابق نيروي دريايي اين کشور و قاتل «اسامه بن لادن» در سال ۲۰۱۱، به عنوان تحليلگر روزانه امور نظامي قرارداد بست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، اونيل که تاکنون در ۴۰۰ ماموريت جنگي برون مرزي شرکت داشته، خبر امضاي قرارداد تحليگري با شبکه فاکس نيوز را از طريق صفحه توئيتر خود تاييد کرده است.

به گزارش روزنامه بريتانيايي ديلي ميل افسر سابق نيروي دريايي آمريکا گفته از پيوستن به اين گروه خرسند هستم.

اونيل پيش‌تر در يک فيلم مستند با عنوان قاتل بن لادن که از طريق شبکه فاکس نيوز به نمايش درآمد، ظاهر شد. گفته مي‌شود که اونيل در عمليات قتل بن لادن در ماه مه ۲۰۱۱ در پاکستان، به سمت رهبر سابق القاعده، شليک کرده بود.

از سوي ديگر، «روجرز ايلز» مدير اجرايي شبکه فاکس نيوز در اين مورد با اشاره به اينکه اونيل داراي تجربيات نظامي زيادي است که فاکس مي‌تواند از آن استفاده کند، گفت اين افسر سابق، زندگيش را در خدمت به کشورش گذراند.

اين افسر آمريکايي که به قاتل بن لادن معروف شده است، تاکنون ۵۲ مدال افتخار از مقامات نظامي و سياسي کشورش دريافت کرده است.

اونيل با گروهي که در ايالت ميامي آمريکا آموزش‌هاي ويژه‌اي براي مامويت قتل بن لادن ديده بودند، شرکت داشت.

مقامات نظامي آمريکا پيش از انجام ماموريت قتل بن لادن هيچ گونه اطلاعي به اين گروه درباره آن ماموريت نداده بودند. برخي از افراد اين گروه گمان مي‌کردند که براي دستگيري «معمر قذافي» آموزش مي‌بييند، اما بعد‌ها مشخص شد که آن‌ها براي ماموريتي مهم‌تر جمع شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها