کد خبر: ۳۰۴۱۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
ايسنا/ بازيکن خط مياني يوونتوس مي‌گويد که در سال 2005 بعد از شکست در فينال ليگ قهرمانان اروپا در استانبول از شدت ناراحتي و افسردگي قصد داشت از فوتبال خداحافظي کند اما چون استعداد بسيار بالايي داشت تصميم گرفت که به کار خود در مستطيل سبز ادامه دهد.
فينال ليگ قهرمانان اروپا در سال 2005 يکي از جذاب‌ترين و بهترين فينال‌هاي تاريخ ليگ قهرمانان اروپا بوده است. اين ديدار در استانبول ترکيه برگزار شد و دو تيم ليورپول و ميلان برابر هم صف‌آرايي کردند. در آن ديدار ميلان با نتيجه سه بر صفر پيش افتاد و نيمه نخست هم با همين نتيجه به پايان رسيد. همه فکر مي‌کردند که ميلان قهرمان آن فينال خواهد بود اما در نيمه دوم همه چيز برعکس شد و استيون جرارد و همبازيانش توانستند دست به معجزه بزنند و بازي را به سود خود به پايان برسانند.
به نظر مي رسد که آندره‌آ پيرلو هنوز آن ديدار را فراموش نکرده است. او اعتراف کرد که پس از شکست برابر ليورپول در فينال ليگ قهرمانان اروپا آن قدر ناراحت بود که مي‌خواست از فوتبال خداحافظي کند.
ستاره سابق ميلان که اکنون در يوونتوس بازي مي‌کند، گفت: فوتبال آبستن حوادث زيادي است که اصلا نمي‌توان آنها را پيش‌بيني کرد. از شکست برابر ليورپول در آن فينال جالب بسيار ناراحت بودم. چند روز بعد از آن بازي ديگر به اين نتيجه رسيدم که از فوتبال خداحافظي کنم؛ چرا که ديگر نمي‌توانستم ادامه دهم. ديگر توانش را نداشتم که ادامه بدهم؛ چرا که آن شکست بدجوري من را به هم ريخته بود.
پيرلو خيلي سريع پي برد که هنوز چيزهاي زيادي براي گفتن در مستطيل سبز دارد. او در جام‌جهاني 2006 قهرماني را با تيم ملي فوتبال ايتاليا به دست آورد و در فينال 2007 هم از ليورپول انتقام گرفت. اين بار او و هم‌تيمي‌هايش در روسونري جام قهرماني را بالاي سر بردند. او در سال 2011 از ميلان جدا شد و به يوونتوس رفت و توانسته در اين تيم هم سه بار قهرماني در رقابت‌هاي سري A را به دست آورد.
پيرلو گفت: همواره احساس مي‌کردم که از نظر فوتبالي روز به روز در حال بهتر شدن هستم. هيچ فشاري را تحمل نمي‌کردم؛ چرا که اطمينان داشتم از ديگران بهترم. استعداد بالايي داشتم و اين باعث شد تا احساس آرامش کنم و دوباره به فوتبال برگردم و بتوانم عنوان‌هاي زيادي را از جمله قهرماني در جام‌جهاني 2006 را به دست آورم. خوشحالم که به فوتبال ادامه دادم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها