کد خبر: ۳۰۴۵۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
فارس/ دو ديدار از هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال روز دوشنبه در تهران و اصفهان برگزار مي‌شود.
دو ديدار از هفته بيست و سوم ليگ برتر روز دوشنبه در تهران و اصفهان برگزار مي‌شود. اين دو مسابقه آخرين بازي‌هاي ليگ در سال 93 است. نگاهي به اين دو بازي مي‌اندازيم؛
پيکان - ذوب آهن؛ ضعيف‌ترين خط حمله ليگ مقابل ذوبي‌ها آماده
پيکان رده سيزدهمي اگر در اين مسابقه پيروز نشود وضعيتش در جدول وخيم‌تر از گذشته خواهد شد و همچنان در منطقه خطر باقي خواهد ماند. پيکان با يازده گل زده ضعيف‌ترين خط حمله ليگ را در اختيار دارد و بايد ديد که مهاجمان گل‌نزن پيکان مي‌توانند در ديدار با ذوب آهن پيروز شوند. شاگردان مرفاوي کار سختي مقابل ذوب آهن دارند اصفهاني‌ها که هفته گذشته در خانه توانست سايپا را با 4 گل شکست بدهد و در شرايط آرماني به سر مي‌برد. ذوب آهن اگر در اين بازي پيروز شود هم از رده ششم تکان نخواهد خورد اما فاصله‌اش با فولاد رده پنجمي را به يک امتياز خواهد رساند. مساوي هم نتيجه دلخواه هيچ يکي از دو مربي و دو تيم نيست.
سپاهان - پديده؛ سپاهان به دنبال جايگاه استقلال
سپاهان براي باقي ماند در کورس قهرماني بايد در اين بازي خانگي سه امتياز را بگيرد. سپاهان در صورت پيروزي مي‌تواند در پايان سال 93 روي پله سوم جدول ليگ بايستد و استقلال را به رده چهارم بفرستد البته حسين فرکي براي رسيدن به اين هدف بايد با اختلاف دو گل پيروز شود. پديده هم با 25 امتياز در رده دهم قرار دارد ولي عليرضا مرزبان سرمربي اين تيم مي‌داند اگر در اين بازي بازنده شود شرايطش سخت خواهد شد. پديده تا رده آخر جدول فقط 6 امتياز فاصله دارد. با اين حال بعيد است پديده براي برد و گرفتن سه امتياز در اصفهان به ميدان بيايد و اين تيم شايد به يک امتياز هم قانع باشد.
دوشنبه 25 اسفند
15:30ذوب آهن -پيکان
15:30پديده- سپاهان

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها