کد خبر: ۳۰۴۸۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايرنا، مديرعامل آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اينکه توجه به کيفيت آب از مهمترين اهداف و برنامه هاي وزارت نيرو است، گفت: آبي که در لوله ها قرار دارد و مورد مصرف مشترکان قرار مي گيرد از نظر کيفيت هيچ مشکلي براي مصرف ندارد.

محمد پرورش افزود: متاسفانه نسبت به وضعيت آب تهران ظلم شده چرا که هر از گاهي اظهارنظرهايي در خصوص کيفيت آن به گوش مي رسد که ادعاهاي بي موردي است.

وي ادامه داد: مساله کيفيت آب موضوعي است که وقتي از طريق رسانه ها مطرح مي شود با توجه به اعتماد مردم به رسانه ها باعث افزايش نگراني ها در جامعه مي شود.

مديرعامل شرکت آبفاي استان تهران، اظهار داشت: بايد هر مسئولي در حيطه کاري خود وارد عمل شود و اگر کسي تاسيسات آب تهران را ديده باشد و مطالبي را عنوان نمايد، بايد در اين زمينه پاسخگو باشد.

پرورش تصريح کرد: در خصوص کيفيت آب دستگاه هاي نظارتي از جمله وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکي بايد اعلام نظر نمايد و اگر فردي در زمينه آلودگي آب تهران اطلاعاتي دارد بايد به اين مرکز مراجعه نمايد تا ادعاي او مورد رسيدگي قرار گيرد.

وي افزود: آب خام، آبي است که از کوه سرازير مي شود و قطعا آلودگي هايي دارد ولي شرکت آب و فاضلاب براي رساندن آب داخل لوله به مشترکان فرايندهاي زيادي را طي مي کند تا از هرگونه آلودگي پاک باشد.

مديرعامل شرکت آبفاي استان تهران همچنين با اشاره به وضعيت بارندگي ها و منابع آبي سدهاي تهران، گفت: بهترين روش در حال حاضر براي عبور از شرايط فعلي مديريت مصرف است .

پرورش اضافه کرد: در روز بيست و دوم اسفند ماه که مردم اقدام به پاکيزه نمودن منازل خود کردند مصرف آب 200 هزار مترمکعب افزايش يافت که توصيه ما به شهروندان اين است که مديريت مصرف را در اولويت قرار دهند.

گفتني است روز گذشته محمد شاعري رئيس ستاد محيط زيست شهر تهران در اظهار نظري اعلام کرده بود که براساس نمونه گيري انجام شده در برخي مناطق تهران آب آلوده است ولي جاي نگراني وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها