کد خبر: ۳۰۵۰۵۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
آيت‌الله دستغيب توليت آستان مقدس احمدي و محمدي از مواضع آيت‌الله ايماني در مورد حوادث اخير شيراز حمايت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در بيانيه آيت‌الله سيد علي اصغر دستغيب (توليت آستان احمدي و محمدي شاهچراغ) در مورد بعض مسائل اخير شيراز آمده است: دو جريان منحرف از خط امام و رهبري و متضاد با مصالح ملت انقلابي در ايران اسلامي همواره عوامل سوژه‌ساز و مولد خوراک تبليغاتي براي دشمنان نظام جمهوري اسلامي بوده و مع‌الاسف در ماه‌هاي اخير شاهد تلاش مذبوحانه تعدادي از اين مفسدين در شيراز سومين حرم اهل‌بيت (ع) بوده‌ايم.

در اين بيانيه اضافه شده است: يک جريان با شعار آزادي بيان با هدف ايجاد تفرقه در جامعه، مثلث شومي با عنوان ميزبان، سخنران و مدافعان را تشکيل مي‌دهند و جريان ديگر با شعار برخورد با توطئه‌ها با هدف ايجاد آشوب و بلوا حرکات خودسرانه و افراطي و سخيفي را انجام مي‌دهند.

در اين بيانيه تصريح شده است: آنچه مسلم است اين که مردم بصير و ولائي استان فارس تحت تاثير هيچ‌يک از آنان واقع نشده و با قاطعيت چنين رفتار مغرضانه يا جاهلانه‌اي را محکوم مي‌کنند.

در اين بيانيه تصريح شده است: اينجانب از مواضع نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه محترم شيراز در جريان اخير حمايت کرده و هرگونه اتهام و اهانت نسبت به ايشان را محکوم مي‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها