کد خبر: ۳۰۵۳۰۰
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
سرمربي صبا ادعا مي کند که بعد از برنامه نود مشخص شد که چه کسي عوام فريبي مي کند.
به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه باشگاه صبا از داوری تیمش برابر استقلال خوزستان شاکی بود، مسوولان آبی های خوزستانی ادعا کردند که صبایی ها عوام فریبی می کنند. مهدی تارتار در این باره به ورزش سه گفت: بهتر است که حرف های کارشناسی زده شود. بعد از اینکه مسوولان استقلال خوزستان گفتند که ما عوام فریبی کرده ایم، من سکوت کردم تا برنامه نود تمام شود. حالا مشخص شد که ما عوام فریبی می کنیم یا استقلالی ها. خدا را شکر الان مردم می توانند در این باره قضاوت کنند.

او ادامه داد: این حرفه ای نیست که ما در مورد تیم دیگر صحبت کنیم. من هم بعد از بازی به استقلالی ها تبریک گفتم و اعلام کردم که مسوولیت این شکست با من است. به همین دلیل من هرگز در مورد تیم حریف صحبتی به میان نیاوردم.

سرمربی صبا ادعا می کند صحبت کردن در مورد داوری در همه جا رایج است: در همه دنیا تیم ها می توانند در مورد داوری صحبت کنند و این یک موضوع رایج است. ما در مورد داوری حرف زدیم و اصلا کاری به تیم حریف نداشتیم.

تارتار در پایان گفت: ما از کمیته داوران انتظار داریم که در چینش داورانشان دقت کنند. ما به جز بازی پرسپولیس حتی یک نمونه داور هم برای ما انتخاب نشد که داور سرشناسی باشد. ما هم روی کاغذ برای سقوط شانس داریم و کمیته داوران باید به تیم ما توجه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها