کد خبر: ۳۰۶۶۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
سرپرست استقلال گفت: «ما تمام تلاشمان را می کنیم و تا هفته آخر دست از تلاش بر نمی داریم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، میرشاد ماجدی در رابطه با شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: «2 تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و به نظرم بینندگان این دیدار نمایش خوبی را از هر 2 تیم شاهد بودند. البته حقمان باخت نبود و می توانستیم حداقل با یک مساوی زمین را ترک کنیم. بازی را هم خوب شروع کردیم اما روی 2 غفلت از حریف عقب افتادیم و شکست خوردیم.»

 

وی با اشاره به جو ورزشگاه غدیر اهواز افزود: «اصلا جو خوبی را در اهواز شاهد نبودیم. انتظارمان از بازی دیروز و تماشاگران اهوازی اصلا این نبود. بازیکنان ما خانواده دارند و نباید به آنها بی احترامی شود. به نظرم باید برای حل این مشکل یک فکر اساسی شود.»

 

سرپرست استقلال همچنین تصریح کرد: «اگر بعد از فحاشی هایی که به بازیکنان ما شد، یک بازیکن از خودش واکنشی نشان می داد و اتفاقی بدی رخ می داد، چه کسی می خواست پاسخگو باشد؟ باید طوری رفتار کنند که در حد یک تیم لیگ برتر و یک بازی در لیگ برتر باشد.»

 

ماجدی در پایان در خصوص اینکه گفته می شود شانس قهرمانی برای استقلال از دست رفته، عنوان کرد: «ما تمام تلاشمان را می کنیم و تا هفته آخر دست از تلاش بر نمی داریم. امیدوارم بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم و دل هواداران را شاد کنیم. فکر می کنم ما استحقاقش را هم داریم و هنوز شانس قهرمانی برای استقلال وجود دارد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها