کد خبر: ۳۰۶۸۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز/ سرپرست استقلال گفت: «ما تمام تلاشمان را مي کنيم و تا هفته آخر دست از تلاش بر نمي داريم.»
ميرشاد ماجدي در رابطه با شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: «2 تيم بازي خوبي را به نمايش گذاشتند و به نظرم بينندگان اين ديدار نمايش خوبي را از هر 2 تيم شاهد بودند. البته حقمان باخت نبود و مي توانستيم حداقل با يک مساوي زمين را ترک کنيم. بازي را هم خوب شروع کرديم اما روي 2 غفلت از حريف عقب افتاديم و شکست خورديم.»
وي با اشاره به جو ورزشگاه غدير اهواز افزود: «اصلا جو خوبي را در اهواز شاهد نبوديم. انتظارمان از بازي ديروز و تماشاگران اهوازي اصلا اين نبود. بازيکنان ما خانواده دارند و نبايد به آنها بي احترامي شود. به نظرم بايد براي حل اين مشکل يک فکر اساسي شود.»
سرپرست استقلال همچنين تصريح کرد: «اگر بعد از فحاشي هايي که به بازيکنان ما شد، يک بازيکن از خودش واکنشي نشان مي داد و اتفاقي بدي رخ مي داد، چه کسي مي خواست پاسخگو باشد؟ بايد طوري رفتار کنند که در حد يک تيم ليگ برتر و يک بازي در ليگ برتر باشد.»
ماجدي در پايان در خصوص اينکه گفته مي شود شانس قهرماني براي استقلال از دست رفته، عنوان کرد: «ما تمام تلاشمان را مي کنيم و تا هفته آخر دست از تلاش بر نمي داريم. اميدوارم بتوانيم قهرماني را به دست آوريم و دل هواداران را شاد کنيم. فکر مي کنم ما استحقاقش را هم داريم و هنوز شانس قهرماني براي استقلال وجود دارد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها