کد خبر: ۳۰۶۸۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
پاول ندود مدير ورزشي باشگاه يوونتوس معتقد است که رئال مادريد در فصل جاري، به قدرتمندي فصل گذشته اش نيست.
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته موفق شد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، یکبار یوونتوس را شکست داده و در زمین این تیم نیز به تساوی دست یابد. شاگردان آنچلوتی 4 عنوان قهرمانی از جمله لادسیما را در فصل گذشته به دست بیاوردند؛ با این حال در فصل جاری،اوضاع برای این تیم به خوبی فصل گذشته پیش نمی رود.

آنها در لالیگا از بارسا 4 امتیاز عقب افتاده اند، در کوپا دل ری حذف شده اند و در لیگ قهرمانان نیز متزلزل نشان داده اند. پاول ندود ستاره سابق یووه و مدیر ورزشی فعلی این تیم، در مصاحبه با موندودپورتیوو در واکنش به برخورد یووه با موناکو در یک چهارم لیگ قهرمانان گفت:" دوست نداشتم یوونتوس در یک چهارم لیگ قهرمانان با بایرن مونیخ و بارسلونا روبرو شود. به اعتقاد من این دو تیم، بهترین و قدرتمندترین تیم های حال حاضر دنیا هستند.
رئال مادرید به خوبی فصل گذشته نیست و فعلا در سطح پایین تری از بارسا و بایرن قرار داد؛ با این حال در فوتبال همه چیز خیلی سریع تغییر می کند. بدون شک قرعه برای ما می توانست بسیار دشوارتر باشد.حالا باید با موناکو روبرو شویم و بی شک نباید این تیم را دست کم بگیریم. آنها در مقابل آرسنال همه را سورپرایز کردند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها