کد خبر: ۳۰۶۹۲۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
امید اول دورتموند در دیدار امشب مقابل بایرن مونیخ به مارکو رویس است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، در پنج بازی گذشته دورتموند که به پیروزی انجامیده است، رویس یا گل زده و یا پاس گل داده است، اما مشکل این است که این بازیکن در مقابل حریفان بزرگ و نامی دچار افت می‌شود که اوج آن در بازی مقابل یوونتوس در مرحله یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ که به شکست 3 بر 0 زردهای وست‌فالن در خانه خود و حذف آنها منجر شد، قابل مشاهده بود.

یورگن کلوپ در آخرین جلسه تمرین تیمش قبل از بازی برابر مدام به کنار رویس می‌رفت و با وی صحبت می‌کرد. این بازیکن در بازی رفت با یک ضربه سر دروازه نویر را باز کرد و تیمش را پیش انداخت، گرچه باواریایی‌ها با گل‌های لواندوفسکی و روبن نتیجه را از آن خود کردند.
اما بازی فصل قبل این دو تیم در ماه آوریل سال 2014 که با برد 3 بر 0 زردها به پایان رسید، از حافطه هواداران این تیم پاک نمی‌شود. در آن بازی رویس یک گل زد و یک پاس گل هم به میخیتاریان داد. چنانچه این بازیکن امشب هم بتواند در ترکیب دورتموند بدرخشد، این تیم خود را یک گام به کسب سهمیه جام یوفا نزدیک‌تر خواهد دید.
یورگن کلوپ گفت:" ریسک نمی‌کنم که حرف‌های خوشبینانه درمورد این بازی به زبان بیاورم. قبل از بازی برابر یوونتوس این کار را کردم و برایم درس عبرت شد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها