کد خبر: ۳۰۷۲۱۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
تيم فوتبال الوکره در حالي که رضا قوچان نژاد را 20 دقيقه در اختيار داشت برابر القطر تن به شکست داد اما الشحانيه با دو بازيکن ايراني خود توانست برابر لخويا صدرنشين يک تساوي ارزشمند را به دست آورد.
هفته بیست و چهارم لیگ ستارگان قطر با شکست تیم الوکره و ام صلال همراه بود و الشحانیه که در یک قدمی سقوط به دسته دوم قرار دارد برابر تیم صدرنشین لخویا در حالی که تا دقیقه پایانی جلو بود به تساوی رضایت داد.

به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، با نتایج کسب شده، الشحانیه و الوکره که پولادی، شجاعی، جوکار و قوچان نژاد را در اختیار دارند همچنان سایه سقوط را بالای سر خود می بینند و ام صلال هم که پژمان منتظری را که در دیدار برابر السلیه در اختیار داشت با نتیجه 3 بر دو در زمین این تیم شکست خورد.

لخویا 3 الشحانیه 3 ؛ تساوی در باران کارت

لخویا که در فاصله دو هفته مانده به پایان این فصل لیگ ستارگان قطر با 6 امتیاز اختلاف در صدر جدول حضور دارد برابر تیم الشحانیه به دردسر افتاد و در نهایت به تساوی پر گل 3 بر 3 دست یافت. لوکا بوناچیچ که در این بازی به برد نیاز داشت ابتدا موفق شد توسط وازکوئز از روی نقطه پنالتی پیش بیفتد اما مسکنی و لوییز سرا موفق شدند برای لخویا دو گل بزنند و نهایت فرهاد خلفان در دقیقه 44 موفق شد نیمه اول را به تساوی بکشد.

این دیدار پر برخورد که داور در آن مجبور شد به 10 بازیکن کارت زرد بدهد سهم مهرداد پولادی هم یک کارت زرد بود. فرهاد خلفان در ابتدای نیمه دوم موفق شد با گلزنی برای الشحانیه این تیم را از لخویا پیش بیندازد. فیصل عبداله، داور این دیدار در دقیقه 69 لوئیز سرا را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد تا لخویا 20 دقیقه پایانی را با یک بازیکن کمتر برابر الشحانیه قرار گیرند. مسعود شجاعی نیز در این دیدار در دقیقه 74 به زمین آمد اما موفق نشد از فرصت های گلزنی اش در ضدحملات استفاده کند و در نهایت این مسکنی بود که در دقیقه 91 موفق شد بازی را به تساوی بکشد و شاگردان لوکا بوناچیچ را از سه امتیاز ارزشمند این دیدار دور کند.

الشحانیه با این تک امتیاز و در فاصله دو بازی مانده به پایان این رقابت ها با 19 امتیاز در پله سیزدهم جدول حضور دارند و برای بقا امیدوارند الوکره را به زیر بکشند.

السلیه 3 ام صلال 2؛ باخت در حضور 90 دقیقه ای منتظری

ام صلال در حالی که بعد از دریافت سه گل پیاپی توپ و میدان را در اختیار گرفته بود در نهایت دو گل را جبران کرد و شکست خورد. پژمان منتظری در این دیدار 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و مغلوب حرفه ای گری فوزی عایش شد. السلیه در این دیدار ابتدا موفق شد توسط فوزی عایش در دقیقه 6، جمعا در دقیقه 12 و عبدالرحمان الحرازی در دقیقه 47 از حریف با سه گل پیش افتاد. اما حملات پردامنه هم تیمی های منتظری را تنها سانلی در دقایق 48 و 71 توانست به نتیجه برساند و دو گل برای ام صلال به ثمر برساند. این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر دو به نفع السلیه به پایان رسید و ام صلال با این شکست در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

قطر 2 الوکره 1؛ شکست در حضور 22 دقیقه گوچی

هم تیمی های رضا قوچان نژاد که برای فرار از سقوط به امتیاز نیاز دارند در حالی که در دقیقه 17 توسط بلمعلم به گل رسیدند چهار دقیقه بعد هربایویی گل تساوی را زد. این پایان کار نبود و دیابی موفق شد با گلزنی در دقیقه 44 بازی را به نفع قطر کند. رضا قوچان نژاد در دقیقه 68 با دستور توفگزیچ، سرمربی الوکره به زمین مسابقه آمد اما نتوانست برای تیمش گل بزند و الوکره این بازی را به حریفش واگذار کرد.

هم تیمی های گوچی با شکست در این بازی با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند و در دو هفته باقی مانده کورس سختی با الشحانیه برای بقا در لیگ ستارگان قطر خواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها