کد خبر: ۳۰۷۵۳۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
پیشکسوت تیم پرسپولیس معتقد است که که آمدن برانکو به ایران فقط پول دور ریختن و وی نمی تواند به درد این تیم بخورد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، ضیاء عربشاهی راجع به تغییرات صورت گرفته در تیم پرسپولیس گفت: من به شدت مخالف رفتن حمید درخشان از تیم بودم، این پرسپولیس، خوب فوتبال بازی می کرد، خدا نکند بدشانسی به تیم بیاید دیگر هیچ کاری نمی توان کرد، به نظر من بزرگترین ضعف درخشان بدشانسی او بود، حمید درخشان هم فوتبالیست شاخص و هم مربی باهوشی بود.

وی در ادامه گفت: بزرگترین بدشانسی درخشان حاشیه سازی برخی از بازیکنانش بوده است، مثلا در بازی برابر راه آهن، پرسپولیس زودتر از شروع بازی نتیجه را از دست داده بود، شما ببینید بازیکن از اینکه در ترکیب تیم نیست چه جنجالی درست می کند، نمی دانم چرا بازیکنان نمی دانند باید حرمت تیم و مربی را نگه دارند، ما هم بازیکن بزرگی بودیم، اما جرات نمی کردیم به پروین بزرگترهای تیم بی احترامی کنیم. بازیکن را می بینیم که در زمین راه می رود، آن یکی چون در زمین نیست روی نیمکت می خندد و یا چرت می زند. دوست دارم بگویم آقای بنگر، شیر مادرت حلالت که اینگونه برای پیراهن پرسپولیس می جنگی و ما هواداران پرسپولیس را خوشحال می کنی.

عربشاهی راجع به مربیگری برانکو در پرسپولیس گفت: به نظر من آمدن برانکو به این تیم، فقط پول دور ریختن است، تیم های پایه ای پرسپولیس لباس آستین بلند نداشتند و بازیکن من در کنار زمین از سرما یخ می زد، دلشان نمی سوخت اما الان می بینیم که به خاطر دلسوزی تیم، پول این تیم و مملکت را دور می ریزند. برانکو به چه می خواد یاد بدهد؟ به خدا دلم برای این تیم می سوزد.

وی در پایان عنوان کرد: باور کنید ضعیف ترین تیم در گروه ما همین تیم النصر عربستان است، آقایان فکر نکنند اگر آنها را در تهران بردند، سینه سپر نکنند، در بازی رفت هم که ما در آنجا باختیم به دلیل خستگی ساق های بازیکنانمان و عدم برنامه ریزی صحیح سازمان لیگ بود وگرنه در شرایط عادی به راحتی از پس آنها برمی آییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها