کد خبر: ۳۰۷۸۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: «اگر خادم در پرسپولیس تغییر مدیریت نمی‌داد با این همه حمایت قطعاً پرسپولیس موفق می‌شد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، محمد رویانیان معتقد است که بازیکنان تیم قرمزپوش پایتخت توانایی پیروزی مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را دارند به شرطی که در این دیدار روحیه بالایی داشته باشند.

 

اظهارات رویانیان را در زیر می‌خوانید:

 

* اوضاع پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- فکر می‌کنم اوضاع پرسپولیس بدتر از گذشته نمی‌شود. ان‌شاءالله پرسپولیس را می‌فروشند و به بخش خصوصی می‌دهند تا شرایط بهتر شود. هواداران امیدوار باشند و مطمئن باشند پرسپولیس به سامان می‌رسد. بحث تغییرات پرسپولیس هم هست اما درخشان خودش استعفا کرد و توسط نژادفلاح برکنار نشد.

 

* برانکو به پرسپولیس آمد. فکر می‌کنید برانکو در این مجموعه موفق می‌شود؟

- امیدوارم بشود. به هر حال برانکو برای 6 بازی موثر نیست و درست هم نیست برای مدت کوتاهی بیاید. بهتر است قرارداد او درازمدت باشد چون پرسپولیس بعید است امسال حتی سهمیه آسیا را بگیرد. برانکو اگر سال آینده هم باشد خوب است و می‌تواند تاثیرگذار باشد اما برای 6 بازی منطقی نیست او را بیاورند.

 

* گویا شما شکایت خود از حمیدرضا سیاسی را پس گرفته‌اید، این خبر صحت دارد؟

- فعلاً که این بنده خدا بازداشت است اما امیدوارم مسائل به گونه‌ای رقم بخورد که زمینه آزادی‌اش فراهم شود. خادم از من خواست رضایت بدهم هر چند من با خادم خوب نیستم و دل‌ خوشی از هم نداریم اما به خاطر خواسته او رضایت دادم. خادم همه چیزش را برای استقلال و پرسپولیس گذاشت اما خوب نشد. دوران ما وزارت‌ورزش کاری با ما نداشت یعنی نه پول می‌دادند و نه حمایت می‌کردند اما خادم همه وجودش را گذاشت. به نظرم خادم در عین حال که همه تلاشش را کرد و آبرویش را گذاشت اما خراب کرد. اگر خادم در پرسپولیس تغییر مدیریت نمی‌داد با این همه حمایت قطعاً پرسپولیس موفق می‌شد.

 

* بازی پرسپولیس با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را چطور می‌بینید؟

- اتفاقاً من به خاطر همین سر تمرین پرسپولیس رفتم که به بچه‌ها بگویم تو را خدا النصر را ببرید.

 

* اما وضعیت تیم برای این بازی خوب نیست...

- به هر حال تکلیف سرمربی تیم مشخص شد و برانکو را آوردند ولی حسین عبدی هم مربی توانمندی است و نیمکت پرسپولیس با حضور عبدی چیزی کم ندارد. بازیکنان اگر همت کنند می‌توانند النصر را ببرند. بچه‌های پرسپولیس توانایی بردن النصر را دارند فقط اگر روحیه داشته باشند برنده بازی خواهند بود. این بازی بسیار مهم است چراکه تیم امید ما در آزادی همین چند روز قبل به عربستان باخت و آن باخت باید توسط پرسپولیس جبران شود. ان‌شاالله هواداران حمایت کنند و پرسپولیس باخت تیم ملی امید را هم جبران کند.

 

* حضور شما اگر با حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس همزمان می‌شد اتفاقات جالبی رخ می‌داد. اینطور نیست؟

- من علی کریمی را ندیدم‏‎‎‏. اگر او را در تمرین پرسپولیس می‌دیدم عید را به او تبریک می‌گفتم.

 

* یعنی کدورتی بین شما نیست؟

- من کدورتی ندارم. ما مال فوتبال نیستیم و از بیرون آمدم و چند ماهی خدمت کردم و رفتم. علی کریمی برای فوتبال زحمت کشیده و برای این مملکت است. به هر حال من او را ندیدم و اگر می‌دیدم حتماً سال نو را به او تبریک می‌گفتم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها