کد خبر: ۳۰۸۴۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، ستاره پرتغالي رئال مادريد در بيش از 80 درصد گل‌هاي اين فصلش فقط يک ضربه به توپ زده است!
کريستيانو رونالدو در رويارويي با رايو وايکانو نيز توانست يک بار براي تيمش گلزني کند. او در سه سفر اخير خود به وايکاس هم موفق به گلزني شده بود. تنها چند روز از زدن پنج گل به گرانادا مي‌گذشت که ستاره رئال مادريد با به ثمر رساندن يک گل، تعداد گل‌هاي زده‌اش براي رئال مادريد در ديدارهاي رسمي را به عدد 300 رساند.
وايکاس در سال‌هاي اخير يکي از ورزشگاه‌هايي بود که رونالدو همواره در آن گلزني کرده بود. او در سه ديدار اخير رئال مادريد با رايووايکانو در زمين حريف، موفق به گلزني شده بود اين بار نيز توانست اين کار را انجام دهد. رونالدو تاکنون 10 گل به فرانجي‌روخو زده که 5 گل آن در رقابت‌هاي ليگ بوده است.
رونالدو در فصل جاري 42 بار به ميدان رفته و 48 بار موفق به گلزني شده است. در 6 جامي که رئال مادريد در اين فصل در آن حضور داشته است، رونالدو در چهار تورنمنت گل زده است. او فقط در سوپرکاپ اسپانيا در گلزني موفق عمل نکرده و در جام باشگاه‌هاي جهان نيز نتوانست توپي را وارد دروازه حريفان کند.
کاپيتان تيم ملي فوتبال پرتغال در اين فصل موفق شده 40 گل از 48 گلي که زده را به صورت يک‌ ضرب وارد دروازه حريف کند. سه گل را پس از کنترل کردن توپ به قعر دروازه حريف فرستاده و در زدن پنج گل ديگر، توپ را بيش از دو بار لمس کرده است. رونالدو 11 گل را با ضربه سر وارد دروازه کرده و 12 بار نيز از روي نقطه پنالتي موفق به باز کردن دروازه حريفان شده است. 6 گل هم با ضربه پاي چپ (پاي غير تخصصي) به ثمر رسيده و يک گل را هم بدون آنکه تلاشي براي رسيدن به توپ داشته باشد، وارد دروازه اتلتيک بيلبائو کرد. ضربه‌ په‌په، مدافع رئال در حال وارد شدن به دروازه حريف بود که رونالدو با اثر کوچکي که روي آن داشت، موجب ورود توپ به دروازه شد.
آمار ستاره پرتغالي رئال مادريد نشان مي‌دهد که او کمتر خودش براي فرصت گلزني ايجاد کرده و پا به توپ شده است. رونالدو در 40 گل از 48 گلي که او در اين فصل به ثمر رسانده فقط يک ضربه به توپ زده و در واقع کار يک تمام کننده را انجام داده است. اين مساله نشان از تغذيه خوب و البته فرصت طلبي و موقعيت سنجي او دارد.
اينکه چطور رونالدو توانسته در کمتر از پنج فصل چنين آمار فوق‌العاده‌اي از نظر گلزني از خود به جا بگذارد، جالب توجه است. او توانست با باز کردن دروازه رايو وايکانو به رکورد 300 گل براي رئال مادريد در ديدارهاي رسمي برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها