کد خبر: ۳۰۸۵۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش 3/ مديرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد سه نفر براي خريد اين باشگاه اعلام آمادگي کرده‌اند.
بهرام افشارزاده که در همايش توسعه و همدلي هندبال در آکادمي ملي المپيک شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما شش بازي سرنوشت ساز در باشگاه استقلال داريم. اميدوارم که همدلي و انسجام بازيکنان در اين شش بازي عامل موفقيت ما شود. ما هم‌چنان به قهرماني اميدواريم. البته قهرماني و کسب سهميه هر دو اولويت ما هستند، اما بايد در اين شش بازي بهترين نتيجه‌ ممکن را بگيريم.
مديرعامل باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: جاسم کرار مشکلي براي بازي ندارد و مي‌تواند به ميدان برود. فکر مي‌کنم قدري مسائل عاطفي ايجاد شده و بايد مديريت شود، اما مشکلي براي بازي او وجود ندارد.
وي درباره حمايت از امير قلعه‌نويي نيز گفت: ما در شش بازي پيش‌رو 100 درصد از کادرفني استقلال و قلعه‌نويي حمايت خواهيم کرد و اميدوار به کسب نتيجه‌ مطلوب هستيم، ولي براي فصل آينده همه چيز بستگي به شرايط باشگاه دارد. موضوع خصوصي سازي و واگذاري باشگاه استقلال تکليف خيلي چيزها را مشخص مي‌کند. فعلا بودجه باشگاه استقلال مصوب شده است.
افشارزاده در پاسخ به اين پرسش که واگذاري باشگاه استقلال چه زماني صورت مي‌گيرد ؟ ادامه داد: فعلا سه نفر براي خريد باشگاه استقلال اعلام آمادگي کرده‌اند، اما ما در جريان ريز آن نيستيم و اميدوارم که هر چه سريع‌تر اين اتفاق رخ دهد. بعد از اين اتفاق تکليف خيلي چيزها مشخص مي‌شود. تداوم حضور من در باشگاه استقلال به آينده اين باشگاه و بحث خصوصي سازي مربوط است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها