کد خبر: ۳۰۸۵۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بودجه فصل آینده استقلال را بسته‌ایم و مورد تایید سازمان لیگ است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال در حاشیه مراسم همایش توسعه و همدلی هندبال که در سالن همایش آکادمی ملی المپیک برگزار شد،گفت: در ابتدا درخصوص آخرین وضعیت استقلال باید بگویم در حال حاضر همه چیز رو به روال است. ما کار خود را انجام می‌دهیم و تا پایان لیگ برتر 6 بازی سرنوشت ساز داریم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: خدا رو شکر در حال حاضر ما تیم منسجمی داریم که اگر بتوانیم در این 6 بازی موفق عمل کنیم وضعیت خوبی داریم. 
 
وی درخصوص وضعیت جاسم کرار عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی با این بازیکن نداریم و فقط یکسری مسائل هست که باید با آن به صورت عاطفی برخورد کرد و من امیدوارم که کرار هم راهش را درست کند.
 
افشارزاده درباره آینده باشگاه استقلال و واگذاری این تیم به بخش خصوصی هم گفت: در حال حاضر 3 خریدار به سازمان خصوصی سازی معرفی شدند ولی با ما صحبتی در این باره نشده است. 
 
وی در ادامه درخصوص بودجه 31 میلیاردی باشگاه استقلال هم گفت: این مبلغ متعلق به فصل آینده است که مورد تایید سازمان لیگ هم قرار گرفته.
 
وی در مورد کادر فنی هم عنوان کرد: من همچنان از کادر فنی تیم و سرمربی این تیم حمایت می‌کنم و هدف ما کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و کسب سهمیه در آسیا است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها