کد خبر: ۳۰۹۱۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
عابربانک سرخ ها گفت: «اگر در بازی هاي بعدی هم قرار باشد با عربستان بازی کنيم تمام بليت‌های استاديوم را می خرم تا هواداران پرسپوليس به تيم محبوب ما انرژی بدهند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه گل، هر چند که فرض کردن حسین هدایتی بدون عشق به پرسپولیس محال است ولی حتی اگر خود هدایتی بخواهد برای مدتی بی‌خیال پرسپولیس شود، هواداران این تیم بی‌خیال حاج‌حسین نمی‌شوند.

 

هدایتی که قبلا اعلام کرده بود قید فوتبال را می‌زند با اصرار هواداران پرسپولیس بار دیگر به داد تیمش رسید و صد هزار پرسپولیسی را در بازی با النصر مهمان سکوهای سرخ آزادی کرد تا پرسپولیس با به دست آوردن یک برد تاریخی در حساس‌ترین شرایط از سد تیم عربستان بگذارد.

 

البته این پایان ماجرا نیست چون هدایتی از ساختن یک پرسپولیس قدرتمند صحبت می‌کند و به ستاره‌های فوتبال کشورمان برای حضور در این پرسپولیس رویایی آماده‌باش می‌دهد.

 

اظهارات هدایتی را در ادامه می خوانید:

 

* بازی پرسپولیس - النصر را چطور دیدید؟

- به نظر من بازی خیلی خوبی بود و خدا را شکر که تیم محبوب ما توانست النصر را شکست دهد و احتمال صعودش را قطعی کند. نکته مهمی که قصد داشتم به آن اشاره کنم حضور پررنگ و قابل تقدیر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه بود. از مدت‌ها پیش صحبت‌های زیادی در مورد حضور من در پرسپولیس می‌شد و من هم هر بار می‌گفتم که اگر قرار است چنین اتفاقی بیفتد قبل از آن هواداران پرسپولیس باید خودشان را نشان دهند (خنده) خدا را شکر که در بازی با النصر هواداران پرسپولیس ورزشگاه را پر کردند و توانستند یک روز بزرگ را برای فوتبال ما رقم بزنند.

 

* اما این اتفاق با دخالت و لطف شما افتاد، شاید اگر شما آنها را دعوت نمی‌کردید و مهمان‌تان نبودند وضعیت به این شکل نمی‌شد.

- این نظر لطف شماست در طول بازی هم یکی از دوستان کارگردان و بازیگر من می‌گفت که در جای‌جای استادیوم مردم لطف کرده‌اند و از من بابت این قضیه با شعارهای‌شان تشکر کرده‌اند. از همین جا به شما می‌گویم که اگر در بازی‌های بعدی هم قرار باشد با عربستان بازی کنیم تمام بلیت‌های استادیوم را می‌خرم تا هواداران پرسپولیس مثل بازی با النصر به استادیوم بیایند و به تیم محبوب ما انرژی بدهند.

 

* کلا شما هم مثل بقیه مردم درگیر ماجرای عربستان شده‌اید!

- خب قطعا من هم یکی از همین مردم هستم و همیشه همراه آنها بوده‌ام.

 

* حضور شما مقابل سفارت عربستان هم یکی از همین اتفاق‌ها بود.

- همانطور که حضور داشتید و دیدید تعداد زیادی از مردم به همراه ورزشکاران و هنرمندان عزیزمان در این مراسم حضور داشتند و من هم به‌عنوان یکی از همین مردم دوست داشتم تا در کنار آنها باشم.

 

* اما به جای تحصن خیلی‌ها شما را تشویق کردند.

- با توجه به اتفاق‌های بازی پرسپولیس و النصر بعضی از دوستان لطف کردند و با شعار "حاج‌حسین تشکر تشکر" از من به خاطر بازی روز چهارشنبه قدردانی کردند. خودم هم سورپرایز شدم و از این عزیزان خواستم که به کار اصلی‌شان بپردازند. البته باز هم از همه این دوستان عزیز تشکر می‌کنم و مثل همیشه همراه‌شان هستم.

 

* ماجرای پاداش دادن شما به بازیکنان پرسپولیس چه بود؟

- در این مورد به اندازه کافی صحبت شده و اگر کاری کرده‌ام به خاطر علاقه خودم و شاد کردن دل مردم بوده است.

 

* می‌گویند این بار حسین هدایتی حتما در مزایده باشگاه پرسپولیس شرکت می‌کند؟

- با توجه به اینکه می‌گویند شرایط واگذاری تغییر می‌کند، اگر وضعیت به صورت بهتری باشد حتما بعد از آگهی در این مزایده شرکت می‌کنیم تا به امید خدا در خدمت مردم باشیم. نکته مهم این است که خیلی‌ها می‌گویند حسین هدایتی قصد خرید پرسپولیس را دارد اما درستش این است که بگوییم شرکت استیل‌آذین ایرانیان قصد شرکت در مزایده را دارد.

 

* اما همه می‌دانند که رییس شرکت استیل‌آذین ایرانیان شما هستید.

- این درست، اما نکته قابل تذکر این است که چون شرکت استیل‌آذین ایرانیان سهام را می‌خرد می‌تواند تا در صورت تمایل و ایجاد فضای مناسب قسمتی از آن را به هواداران پرسپولیس واگذار کند و اگر این اتفاق بیفتد کار به صورت سهامی عام پیش می‌رود. پس با این حساب بهتر است بگوییم شرکت استیل‌آذین ایرانیان در این مزایده شرکت می‌کند.

 

* از قول شما عنوان شده بود که جهانگیری در هیات‌مدیره پرسپولیس حضور ندارد؟

- بله... خودم هم شنیدم از قول من چنین چیزی اعلام شده بود ولی من از این قضیه بی‌اطلاع هستم ولی ترجیح می‌دهم در این مورد صحبتی انجام ندهم.

 

* نکته دیگر این است که این روزها کمتر علی پروین و شما را با هم می‌بینیم؟

- (خنده) علی پروین دوست قدیمی، بچه محل و اسطوره باشگاه پرسپولیس است و من همیشه احترام زیادی برای ایشان قائل هستم. اگر شما من و آقای پروین را با هم ندیده‌اید احتمالا به دلیل مشغله کاری ما بوده است.

 

* پس با این حساب علی پروین در کادر شما حضور دارد؟

- علی پروین یکی از بزرگان باشگاه پرسپولیس است و مطمئنا من هر جا باشم از تجربیات دوست خوبم استفاده می‌کنم.

 

* هواداران پرسپولیس امیدوارند که با حضور حسین هدایتی تیم‌شان با قدرت و اقتدار بیشتری در بازی‌های فصل آینده شرکت ‌کند.

- همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم که من چه باشم و چه نباشم در خدمت پرسپولیس هستم. از همین جا به ستاره‌های خوب فوتبال کشورم و بازیکنانی که می‌توانند ارزش فنی و فوتبالی پرسپولیس را بالا ببرند می‌گویم که به آنها برای فصل آینده احتیاج داریم و از همین حالا خودشان را برای ساختن یک پرسپولیس قدرتمند آماده کنند. مطمئنا اگر بازیکنانی مثل سیدجلال (حسینی) و یا فوتبالیست‌‌هایی مثل ایشان را داشته باشیم آن وقت با خیال راحت در لیگ و خصوصا بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنیم تا از اعتبار فوتبال ایران و کشور عزیزمان دفاع کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها