کد خبر: ۳۰۹۲۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
فارس/ تمرين نوبت صبح تيم فوتبال استقلال در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک برگزار شد.
تمرين نوبت صبح تيم فوتبال استقلال از ساعت 10:30 امروز در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک پيگيري شد. امير قلعه‌نويي يک ساعت زودتر از بازيکنان در مجموعه ورزشي انقلاب حضور پيدا کرد و به پياده‌روي پرداخت. وي بعد از حضور در سالن وزنه براي دقايقي با ميرشاد ماجدي گفت‌وگو کرد.
* شکست تراکتورسازي و نفت تهران باعث شد تا بازيکنان پيرامون اين مساله اظهارنظر کنند. تعدادي از استقلالي‌ها معتقد بودند شکست دو تيم بالاي جدولي به نفع آنهاست و برخي ديگر ادعا کردند با مدعي شدن فولاد و سپاهان، کار آنها سخت‌تر شده است.
* حنيف عمران‌زاده در حاشيه تمرين امروز به عملکرد کشتي‌گيران اشاره کرد و از بازيکنان سوال مي‌کرد که آيا مسابقات شب گذشته را تماشا کرده‌اند يا خير؟ وي از اينکه تيم ملي کشتي قهرمان شده بود خوشحال بود و مي‌گفت بچه‌محل‌هاي ما هميشه در کشتي حرف اول را مي‌زنند.
* جاسم کرار، خسرو حيدري و اميد ابراهيمي نفراتي بودند که در تمرين ديروز حضور نداشتند. بازيکنان استقلال در ابتدا زير نظر صادقيان، مربي بدنساز استقلال 15 دقيقه در محوطه زمين چمن دويدند و سپس کار وزنه انجام دادند. در حين وزنه زدن تعدادي جودوکار نيز در سالن وزنه حضور داشته و تمرين مي‌کردند.
تمرين نوبت بعدازظهر تيم استقلال از ساعت 18 در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها