کد خبر: ۳۰۹۷۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
باشگاه خبرنگاران/ مديرعامل سابق پرسپوليس گفت: افرادي متقاضي خريد سرخابي‌ها هستند اما واهمه دارند که دولت از آنها حمايت نکند.
محمد رويانيان ضمن بيان اين مطلب افزود: به هر حال متقاضيان خريد سرخابي‌ها مي‌ترسند که دولت تسهيلاتي براي آنها در نظر نگيرد و حمايتشان نکند.
رويانيان در ادامه عنوان کرد: شرايط واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي کمي بهتر شده است اگر همکاري لازم بين دولت و خريدار وجود نداشته باشد قيمت پايه 290 ميليارد تومان بسيار زياد است؛ اما با حمايت دولت از خريدار اين قضيه فرق مي‌کند. به هر حال دولت بايد يکي، 2 سال کمک کند تا خريدار به درآمدش برسد اگر خريداران 2 باشگاه کمکي از دولت دريافت نکنند آن وقت به بن بست خواهند خورد و وضعيت سرخابي‌ها به روال قبلي خود برمي‌گردد.
مدير عامل سابق پرسپوليس تصريح کرد: ابهامات واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي تا حدودي برطرف شده است اما نيازها، تقاضاها و حق و حقوق خريداران بايد در متن قرارداد گذاشته شود. همچنين پرسپوليس و استقلال از لحاظ معنوي فروختني نيستند و دولت بعد از فروش سرخابي‌ها بايد کمک حال اين 2 باشگاه باشد تا آسيب نبينند.
وي در مورد اينکه صاحبان تيم‌هاي ليگ برتر اجازه خريد سرخابي‌ها را دارند، عنوان کرد: اصل اين قضيه درست نيست چرا که يک فرد براساس قانون AFC نمي‌تواند مالک 2 باشگاه باشد. همچنين بايد ديد مالکان تيم‌هاي ليگ برتري توان مالي لازم براي خريد سرخابي‌ها را دارند يا نه.
وي در مورد تمايل سياسي براي خريد باشگاه پرسپوليس گفت: به نظرم بعيد است سياسي بتواند پرسپوليس را خريداري کند. همچنين بهتر است وي براي خريد باشگاه پرسپوليس ورود نکند و زندگي‌اش را ادامه دهد. به نظرم مسير نهايي ورزشي دردسر ساز است.
رويانيان در مورد اينکه هدايتي بيان کرده که کمک‌هايش بايد در مزايده باشگاه پرسپوليس لحاظ شود، بيان کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان به هدايتي پيشنهاد دادند که وي براي باشگاه پرسپوليس تا پايان فصل هزينه کند و اگر برنده مزايده شد آن وقت قيمت پايه را کمتر پرداخت کند. به هر حال اين موضوع شرطي که مديريت ورزش براي هدايتي گذاشته است.
وي در پايان خاطر نشان کرد: به هر حال هدايتي مشتري خريد باشگاه پرسپوليس است و قصد دارد همراه با شرکت پيشکسوتان اين باشگاه را خريداري کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها