کد خبر: ۳۰۹۷۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
«علي لدني» تهيه کننده سريال «معماي شاه» گفت: هم اکنون در کنار ضبط اين اثر مشغول صداگذاري و تدوين هم زمان نيز هستيم و تا الان همه قسمت‌هاي ضبط شده را مونتاژ کرديم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سينما خبر، «علي لدني» تهيه کننده سريال «معماي شاه» گفت: هم اکنون در کنار ضبط اين اثر مشغول صداگذاري و تدوين هم زمان نيز هستيم و تا الان همه قسمت‌هاي ضبط شده را مونتاژ کرديم.

وي ادامه داد: تا الان که طبق اعلام دوستان در صدا و سيما قرار بر اين است که اول مهرماه امسال به صورت هفتگي و شب‌هاي جمعه پخش داشته باشيم.

لدني بيان کرد: در حال حاضر لوکيشن‌هاي شهرک سينمايي، خانه طالقاني،نواب صفوي و زندان قصر فضاهايي هستند که در آنها مشغول تصويربرداري هستيم.

اين تهيه کننده در مورد اتمام تصويربرداري نيز گفت: تا زمان پخش نيز ما مشغول تصويربرداري هستيم و احتمالا تا پايان سال ضبط داريم.

وي در پايان در مورد فوت خسرو فرخزادي که يکي از بازيگرهاي اين مجموعه تلويزيوني بود،گفت: فرخزادي يک سکانس باقي مانده بيشتر ندارد و به اين دليل که جزو سکانس‌هاي پاياني سريال است هنوز فکري برايش نکرديم.

مجموعه «معماي شاه» به کارگرداني محمدرضا ورزي ساخته مي‌شود و داريوش کاردان، قطب‌الدين صادقي، جعفر دهقان، احمد نجفي، ثريا قاسمي، فتعلي اويسي، نرگس محمدي، مهراوه شريفي‌نيا، سعيد داخ، چنگيز جليلوند، سيامک اطلسي، سپند اميرسليماني، فخرالدين صديق شريف، حسين محب‌اهري، حديث فولادوند، رامبد شکرابي، گيتي ساعتچي، کاظم هژير آزاد، حسام نواب‌صفوي و... از بازيگران نقش اصلي «معماي شاه» هستند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها