کد خبر: ۳۱۱۲۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد با اشاره به نامگذاری امسال اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری کرده است و همه مردم و مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزند.
 
وی افزود: خدمات‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و امیدوار هستیم همه مسئولان با تمام توان در خدمت مردم در مناطق مختلف کشور باشند و خدماتی شایسته ارائه کنند.
 
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در راستای پیگیری مطالبات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و برای احقاق حقوق حقه مردم گام برمی‌داریم.
 
موسوی‌نژاد از سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس به بوشهر خبر داد و تصریح کرد: اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، دوشنبه هفته آینده با سفر به استان بوشهر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه انرژی این استان بازدید می‌کنند.
 
وی یادآور شد: بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر مهم‌ترین برنامه اعضای کمیسیون انرژی مجلس در سفر به بوشهر است و سایر برنامه‌ها نیز در این بازدید پیش‌بینی شده است.
 
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه نفت و انرژی است و پارس جنوبی، نیروگاه اتمی، پایانه‌های نفتی خارگ و ... از جمله این توانمندی‌ها هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها