کد خبر: ۳۱۱۴۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
شفقنا/ زن همواره به آرامش، حساسيت و زيبايي و به دور از هرگونه خشونت مردانه در جوامع مختلف شناخته مي شود. خشونت و درشتي مربوط به مرد است اما در برخي موارد استثناهايي ديده مي شود که از خشونت بي رحمانه در نزد زنان حکايت مي کند.
روزنامه المصريون چاپ مصر در مطلبي به ده زن خونخوار و بي رحمانه تاريخ اشاره کرده است که در زير به اين زنان اشاره مي شود.
1- ميرا هندلي
ميرا هندلي به همراه شوهر خود «برادي ايان» در نيمه دوم سال 1960 م در «جنايت هاي کشتار المور» در شهر منچستر انگلستان دست داشتند. آنها 3 کودک زير دوازده سال و دو نوجوان 16 و 17 ساله ساله را ربوده و بعد از آزار و اذيت جنسي به قتل رساندند. هندلي در سال 1942م متولد شد و در سال 2002م نيز فوت کرد.
2- ملکه ماري
ماري يکم يا ماري تيودور از 15 ژوئيه تا 1553 تا پايان عمر ملکه انگلستان و ايرلند بود. ملکه ماري بسياري از شخصيت هاي برجسته مخالف خود را اعدام کرد. اين زن به «ماري خونريز» ملقب بود. حدود هشتصد شخصيت از دست ماري به خارج از کشور فرار کردند. ماري در سال 1516م متولد شد و در سال 1558م نيز از دنيا رفت.
3- بيلي گينس
وي يکي از بي رحمانه ترين و خونخوارترين قاتلان سريالي آمريکا بود . قدش يک متر و هشتاد و سه سانت و وزنش نود و يک کيلوگرم بود. از زنان بسيار قدرتمند به شمار مي رفت که اصليتي نروژي داشت. وي دومين همسر خود ، دو دخترش «لوسي» و «مرتل» و همينور دوستان دو دخترش را به طرز فجيعي کشت.
انگيزه وي از کشتن آنها، طمع بود و به هدف گرفتن بيمه عمر و دستيابي به اموال اقدام به اين کار کرد. بيشتر گزارش ها از کشتن بيش از بيست تن توسط اين زن خونخوار حکايت دارد. وي در سال 1859م متولد شد و در سال 1931م فوت کرد.
4- ماري آن
اين زن انگليسي يکي از سرشناسترين قاتلين سريالي کشور انگلستان است که بنابرگزارش هاي رسيده، تا 21 نفر را به قتل رسانده است. وي در بيست سالگي ازدواج کرد. سه همسر، معشوقه خود و ده فرزند و مادرش را با سم آرستيک مسموم کرد. ماري آن در سال 1832م متولد شد و در سال 1873م نيز اعدام شد.
5- السي کخ
السي کخ يکي از قاتلان حرفه اي بود که پس از کشتان قربانيان خود اقدام به نوشتن خاطره قتل آنها مي کرد. وي با کمک همسر خود «کارل کخ» قربانيان خود را مست مي کرد سپس آنها را مي کشت. در سال 1906م متولد شد و در سال 1967م خود را به دار آويخت.
6- ايرما گريسي
گريسي از يک خانواده نازي بود. در ابتدا نگهبان يکي از پادگانهاي زنانه بود سپس به عنوان مسئول يکي از زندان ها انتخاب شد. وي پيش از کشتن قربانيان خود به شيوه هايي نظير شليک گلوله، سگهاي هار، تازيانه همراه با تجاوز جنسي و خفگي در اتاق گاز اقدام به کشتن آنها مي کرد. گريسي همچنين به پوشيدن کفش ها و چکمه هاي سنگين مشهور بود و هميشه هفت تير در دست داشت. وي در سال 1923م متولد شد و در 1945م فوت کرد.
7- کاترين نايت
کاترين اولين زن استراليايي است مجازاتش به حبس ابد بدون امکان آزادي مي رسد. وي دو نفر را که به او رابطه داشتند، به طرز بسيار فجيعي به قتل رساند به طوري پوست يکي از آنها را کند و از سقف اتاق نشيمن جسد او را آويزان کرد. اين زن در سال 1956 متولد شد و همچنان زنده است و در زندان به سر مي برد.
8- اليزابت باتوري
وي يکي از مشهورترين قاتلان سريالي تاريخ مجارستان به شمار مي رود. گفته مي شود او صدها نفر را در طول بيست و پج سال کشته است. بيشتر قربانيانش زن بودند وي پس از شکنجه قربانيان را به قتل مي رساند. با استفاده از سوزن، سوزاندن و کباب کردن دستها شکنجه مي کرد. بر اثر وضعيت اجتماعي در دادگاه حاضر نشد اما در اتاقي نگه داشته شد تا اينکه مرد. در سال 1960م متولد شد و در سال 1614 م نيز فوت کرد.
9- بيورلي آلتيت
او يکي از قاتلان مشهور بريتانيا است . آليت پرستار کودکان است. چهار کودک را کشته و پنج کودک ديگر را به طرز فجيعي شکنجه داده است. وي به فرشته مرگ ملقب است. در سال 1968 متولد شده است.
10- ايزابلا
ايزابلا ملکه کاستيل اسپانيا به نام «تابع کريستوف کلمب» شناخته مي شود. وي بسياري از يهوديان و مسلمانان را مجبور کرد که دين خود را در اسپانيا تغيير دهند. حدود دويست هزار نفر به خاطر اقدامات وي از اسپانيا مهاجرت کردند. ايزابلا و همسرش تمامي مسلمانان و يهوديان را به عنوان برده فروختند تا هزينه سفر کريستوف کلمب را مهيا سازند. کليساي کاتوليک ذدر سال 1974 لقب بنده پاک خداوند را به ايزابلا اعطا نمود. وي در ال 1451 متولد شد و در سال 1504 نيز فوت کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
كارشناس
-
۱۱:۰۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
مريم رجوي ملكه قتل و كشتار را از قلم انداختي!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها