کد خبر: ۳۱۲۷۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرکرده گروهک تروریستی منافقین مدعی است که تنها راه حل مسئله هسته‌ای ایران «تغییر رژیم» در این کشور است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: «مریم رجوی» با بیان این ادعا که ایران می‌خواهد با دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای «افراط‌گرایی اسلامی» را پرورش دهد، مدعی شد تنها راه حل این مسئله «تغییر رژیم» در ایران است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «مریم رجوی» که روز گذشته (چهارشنبه) از طریق ویدئو کنفرانس در یکی از جلسات استماع کنگره آمریکا شرکت کرده بود، مدعی شد، ایران خواهان تسلیحات هسته‌ای است تا «افراط‌گرایی اسلامی» را پرورش دهد.

او که از سوی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برای حضور در نشست «داعش: تعریف دشمن» دعوت شده بود، مدعی شد، راه نهایی برای حل مشکل هسته‌ای ایران تغییر رژیم در این کشور است.

سرکرده گروهک تروریستی منافقین، با اشاره به مذاکرات بین‌المللی میان ایران و ۱+۵، درباره امتیاز دادن بیش از حد به ایران هشدار داد و ادعا کرد که این کار مقامات این کشور را «جسورتر» می‌سازد تا در دخالت در سایر کشورها تهاجمی‌تر  شود.

مریم رجوی گفت: «آمریکا و ۵ کشور دیگر در مذاکرات با ایران باید خواستار این شوند که تهران برنامه غنی‌سازی اورانیوم را کاملا متوقف کند و برنامه‌های موشکی و تاسیسات هسته‌ای خود را تعطیل کند. در حالی که هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است، جزئیات این توافق نشان می‌دهد که فاقد این درخواست‌هاست».

وی در ادامه مدعی شد: «هیچ یک از تحریم‌ها نباید پیش از امضا توافق لغو شوند. در غیر این صورت، ایران میلیاردها دلار دارایی‌های آزاد شده را صرف خرید سلاح خواهد کرد؛ از جمله موشک‌های پیشرفته از روسیه».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱
۰
مگر توی خاک بر سر هنوز زنده ای . معلوم نیست خدا چه عذابی برایت در نظر گرفته که با اینهمه گناه هنوز پیمانه ات پر نشده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱
۰
چقدر این کنگره امریکا منحط و نفرت انگیز شده که از چنین عناصر بدبخت و خائن و ورشکسته ای برای پیش بردن کارش استفاده می کند!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها