کد خبر: ۳۱۲۸۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
تیاگو سیلوا معتقد است خاویر پاستوره عملکرد بهتری نسبت به زلاتان ابراهیمویچ در فصل جاری لیگ لوشامپیونه داشته است.
 
به گزارش بانک ورزش، هافبک 25 ساله و آرژانتینی تیم پاریسی در این فصلِ لیگ دسته اول فرانسه 30 بار به میدان رفته است که حاصل آن 5 گل و 13 پاس گل بوده است و در صدرنشینی این تیم در جدول نقش به سزایی را داشته است. همین امر باعث شده است که تیاگو سیلوا، پاستوره را بهترین بازیکن فعلی لیگ فرانسه – حتی بالاتر از زلاتان ابراهیموویچ و لاکازته که صدرنشین جدول گلزنان لیگ فرانسه می باشد – بداند.
 
سیلوا در مصاحبه با Le Parisien گفت: "پاستوره بهترین فصلش را با پی اس جی سپری کرده است. او بهترین بازیکن لیگ است. حتی بهتر از لاکازته. به تعداد پاس گل های او در این فصل توجه کنید. او مهم ترین بازیکن پی اس جی به شمار می رود. حتی بیشتر از زلاتان؟ بله، به دلیل اینکه این پاستوره است که توپ ها را به زلاتان می رساند."
 
پی اس جی در روز سه شنبه موفق شد تا در مقابل متز به برتری 1-3 برسد و اختلاف خود را با تعقیب کننده اش –- لیون - در عدد 3 حفظ کند. تیاگو سیلوا از عملکرد تیم در مقابل متز و در غیاب زلاتان خوشحال بود و درباره اشتیاق خود برای  بازگشت ستاره سوئدی به ترکیب پی اس جی در بازی با نانت حرف زد.
 
او در این باره گفت: "ما لایق پیروزی در این بازی بودیم. حتی بدون زلاتان موفق به زدن 3 گل شدیم. واقعاً احساس می کنم همه چیز به نحو احسن پیش می رود. در مورد بازی با نانت احساس خوبی دارم. ما همچنین زلاتان را در اختیار خواهیم داشت. این بدین معنیست که حتی می توانیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم."
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها